Benim eve 3 aydır elektrik faturası gelmiyor. En son gelmeye çalıştığında arkadaşıma ait bir köpek vardı, ondan giremedi ve benim de durumum uygun olmadığı için köpeği içeri alamadım. Bizim bu tarafta neredeyse her evde köpek var, neden dolayı ekstra korkuyor bilmiyorum ama bize uğramıyor adam. Öğleden önce geliyorsa %90 uyuyor oluyorum, gelip seslense bile duymam. Bu durumda ekstra bir faiz, ceza yeme ihtimalim var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap