Amazon bu defa s*cti batırdi, bu indirim döneminde çok alışveriş yaptım, ancak hepsi karıştı, kimisi teslim edildi, kimisi beni bulamadığını iddia ederek bir sonraki güne sarkıyor, bazı kargolar kendiliğinden iptal ediliyor. Gayet indirimli aldığım ürünlerin iptal edilmesi kafamı karıştırıyor.

Edit:
kolay gelsin kargo ile görüştüm, kutu hasar aldığı için iade edilmiş ancak ürünleri ben çok uyguna aldım, ayrıca 75 liralık indirim bu siparişte kullanıldı. Ürünlerin aynı fiyattan tekrar gönderilmesini talep edeceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap