Bir değişiklik olmaz ise bu gece muhabbet yayınındayım. https://twitter.com/daghanuzgur/status/1534433419970609152
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tam tahmin ettiğim gibi. MG, LP'nin yokluğunda yine yedek golcü Dağhan kartını kullanmış.
Keyifli bir yayın bizi bekliyor.
Yedek kulübesinde göreve hazır bekliyorum 😂
Dağhan Bey'in kanalı 'Kulüp Tv' de güzel, arkadaşlara tavsiye ederim.
https://youtube.com/c/KUL%C3%9CPtv00
Denk geldikçe yan sekmede açıyorum işteyken, ofiste arkadaşların sohbetine kulan misafiri oluyormuşum gibi dinliyorum. 🙂
@alipektas Dağhan Bey ve Hamit Bey'i düzenli izliyorum.
Ayda 2 Perşembe @gamsizm ile birlikte düzenli yayına geçin en temizi. LP'siz muhabbet olmaz. 🙂
Aylar sonra ilk kez çarşamba günü TS yayınını izleyeceğim demek.
Stüdyomuzu merak edenler için…