Bayramda memlekete Batman'a ziyarete gittim. Güzel videolar falan çektim vaktim olursa editleyip yayınlayacağım ama bu içeriği şimdiden paylaşmak istiyorum.

Yıllardır aynı noktada yarım kalmış bir inşaat ama içinde yaşayanlarda var. Çok tuhaf geliyor bana. Mazisi hikayesi nedir bilmiyorum ama o çevrede böyle 1-2 bina daha var.

İçinde yaşayan nasıl yaşıyor? Belediye nasıl ilgilenmiyor bilmiyorum. Sadece tuğla var dışta. Boya, yalıtım hiçbir şey yok.

Google haritalardan da geçmişini buldum 2015'e kadar gidiyor. Tahminin çok daha eskisi vardır bence bi 20-30 yıl. Son fotoğraf günümüz diğerleri zaman içindeki değişimi.

Harita linkini de bırakayım meraklıları için.
https://www.google.com/maps/@37.9004581,41.1454692,3a,72.8y,84.93h,105.74t/data=!3m7!1e1!3m5!1sSwbJlLfwErQ87W5zeZ95tg!2e0!5s20200301T000000!7i16384!8i8192

BeğenFavori PaylaşYorum yap