Youtube'da bu incelemeye denk geldim ve keyifle izledim. Teknoseyir'i Teknoseyir yapanın ikili incelemeler olduğunu düşünüyorum. Gününüzde tekli incelemeleri izlerken bir noktasında sıkılıyorum. Yine de eskiden beridir Teknoseyir'in özel bir yeri olduğundan en kaliteli şekilde izleyebileceğim şart ve zamanlarda Teknoseyir incelemelerini izliyorum.
Pandeminin iyi yanı canlı yayınlar olurken kötü yanı ikili incelemelerin neredeyse bitmiş olması. Umarım ileride yine ikili şekilde Levent ve Murat abinin olduğu incelemeleri izleriz. Tabi canlı yayınlar da varken. 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 219 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tek başına yapılan incelemeleri izleme oranım %5 falandır sanırım.
Eskiden hiç ilgilenmediğim ürünler bile olsa ikili incelemeler nedeniyle hiç kaçırmadan izlerdim, şimdi yirmi incelemenin birini ya izliyorum ya izlemiyorum. Canlı yayınlar gerçekten süper oldu ama keşke ikili incelemeler de gelse
Tekli incelemeleri bende izlemiyorum. İkili olunca sırf muhabbeti için hepsini izlerdim.
Bu incelemeyi izleyip almıştım. Parasının hakkını veren tabletti. Hala çalışıyor
İzlenmiyor diye böyle incelemeler diye yapmıyorlarmış, zevkle son izlediğim TS videosu herhalde Note 10+ incelemesi
İşten gelip saçma bir yorum yaptım düzelttim şimdi
Bugün bu videoyu bana da önerdi. Arada bazı videoları öeneresi geliyor demekki. Tablet vs araştırmadım yakın zamanda
Lp nefesnefws kalmis
O da işin en acı tarafı. Ben en azından teknolojinin geliştiğine seviniyorum. 1000-1500 TL'ye satılan ekonomik bir günümüz tableti bundan daha çok iş görebilecektir. Ya da 2000-3000 TL'ye satılan ekonomik bir telefon 2014'ün amiral gemisi kadar iyi performans verebiliyor. Tek tesellim bu. Zaten böyle de olmasa komple yanmıştık. Tabi yukarıda saydığım fiyatlar bile fazla da neyse artık...