TeknoSeyir sistem videosu sayesinde denk geldiğim İnventus'un Arezu hazır sistemine güncel piyasa şartlarına göre mantıklı bulduğum bir özelleştirme yaptım. Aşağıdaki oluşturduğum konfigürasyon 19.868 liraya denk geliyor.

TeknoSeyir sistem videosu sayesinde denk geldiğim İnventus'un Arezu hazır sistemine güncel piyasa şartlarına göre mantıklı bulduğum bir özelleştirme yaptım. Aşağıdaki oluşturduğum konfigürasyon 19.868 liraya denk geliyor.

Son bir saat içinde 243 ziyaretçi, 116 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende ne yaptıysam 19bin altına indiremedim.😔
Bu fiyatlar çok yüksek. Laptop piyasası bir nebze daha adil. Ekran+klavyesi ile tam bir set.
PC ihtiyacı yok fakat oyun oynanmak isteniyorsa en mantıklısı Xbox almak zaten.
Bilgisayar bu günümüz dünyasında şart fakat fiyatlar alınası bir ürün sunmuyor.
Ekonomi herşey vurduğu gibi cebimizide vurdu.Eskiden 1000 $ a ortalama bir bilgisayar alabilirken bu gün bu fiyat aşıldı malesef.Ve bunun nedenini ekran kartı piyasasını domine eden Nvidia diye düşünüyorum.
Bunlar benim düşüncelerim.
Artık 1080p için NVidia GTX-3050 4 GB ve GTX-3050 Ti 8 GB çıkma zamanı geldi...:=)))
NVidia'yı biraz da bu yüzden sevmiyorum ben: 1660, 1660 Super, 1660Ti; dalga mı geçiyorsun sen arkadaş, bu ne? Tamam, 1650, 1660, 16xx anlarım, arada bir modelin de kendi için de böyle ayrılması resmen kazık atmak.
@lterlemez Eskiden belli idi : 950 - 960 - 970 - 980 - 980 Titan
biz bu gidişle ancak 1650 alırız
@kadirg1976: Ahnen usta, aynen. Bir de kazık olmuyordu, bilerek ve isteyerek alıyorduk 950'yi bile ama şimdi, 950, 950 super ve 950Ti var (sallıyorum). Be arkadaş, bunları alanların arasındaki fark ne o zaman? İki dirhem bir çekirdek farkı var ise baştan yapsana? Yada 950 Super çıktı 950 üretme yada 950 Ti çıktı diğerlerini üretme/ürettirme.
@lterlemez Millet bu arada GTX-1650 ve GTX-1660 serilerini çok zayıf görüp tiribe giriyorlar. Aslında değil. Kabaca GTX-1060 6 GB ve GTX-1070 8 GB denilebilir. Bu arada gelişen online oyunlar yüzünden Full HD çözünürlük için bilem 6 GB ekran kartı belleği şart oldu gibi.
@kadirg1976: Super, Ti mi falan karıştırmasa anlayacak kullanıcı da anlayamıyor.
@lterlemez NVidia nın genel ahlaksızlığıdır. AMD atak yapınca kutudan çıkartıp müşteriyi tiribe sokar.
@kadirg1976 ben 1650 ile her oyunu oynuyorum. Son zamanlarda çıkmış oyunlarda ayar düşürüyorum ama 100fps alsam yetiyor. CSGO valorant oyunlarında 300 fps, ETS2 oyununda en yüksekte 100fps veriyor. Daha ne olsun. İyi ki gidip 1660 almamışım çünkü gerçekten gerek yokmuş.
@kadirg1976: İşin kötüsü son kullanıcı da isyan edip, "suistimal ediyorsun bizi" demiyor ha...
@lterlemez Yok o gruba NVidia müşterileri, AMD Fantilatörü diyor. Biz olmasak İntel ve NVdia ticari manada ne yapar geçmişte gördük...:=)))
@kadirg1976: Aynen...
@xahve: O yüzden bir modelin değişik versiyonlarına gerek kalmıyor ama sırf rekabet ve para gözlülükten kaybolup gidiyoruz modellerin arasında...
Buna 3-4 bin ₺'lik monitör ve 1-2bin ₺'ye yakın da klavye fare, kulaklık vs ekli değil. 25bin tl'ye oyun oynamaya çalışıyoruz.
@xahve: O yüzden bir modelin değişik versiyonlarına gerek kalmıyor ama sırf rekabet ve para gözlülükten kaybolup gidiyoruz modellerin arasında...
Çok acil değilse ve nakitiniz varsa şu anda pc almak mantıklı değil.Paranızı dolara cevirip bekleyin 1 senedir işlemci ve ekran kartı çıkmadı.Ben olsam bu saatten sonra yeni nesilleri beklerdim.
Kredi kartı taksitle alacaksınız şu anda alabilirsiniz.