Altındaki yorumlara bak.

100 liraya bot var, 200 liraya kardeşim aldı, şurada 20 liraya 2. el satıyorlar.

7 sene önce aldığım Cat botları giyiyorum, hala taş gibi duruyorlar. Aynı bot şu an 800 lira 🙂 100 liraya bot alsam kaç kış giyerim acaba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap