Ets 2 ye mevsimler gelebilirmis. Bencede mantıklı olur.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 106 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Modlari vardi zaten. Sürüsü etkilemeyecekse gerek yok bence.
Görsel hasarlar, lastik asinmasi, periyodik bakim, AdBlue gibi daha önemli seyler lazim.
Ets 3 gelmez. Tüm araçlar için tekrar lisans parası ödemeleri lazım.
@ronniejamesdio DLC'lerden aldıkları paralar yetmiyo mu? 😀
@passenoir dlc ler üç otuz para ya, çorbayı kaynatiyordur.
Oyundaki araçlara falan hala yapay zeka gelmedi mi? En son oynadığımda çok kötü gelmişti.
Hala öyleler.
@orcun Valla öyle diyorsunda 8tl'ye aldığım oyunda hiç bir oyunun veremeyeceği kadar güzellik var. Bir de yıllardır ücretsiz güncelleniyor. DLC'den de para kazanmak istemeleri gayet normal ama pokunu çıkardılar sadece. Ota poku DLC ile satmaları yanlış sadece. Yalnız DLC ile satmalarının bir güzelliğide var sadece sevdiğin şeye para harcıyorsun ama mesela GTA 5 öyle değil, en başta düdüklüyorlar zaten seni.