Yalnız çok önemli bir nokta, TR de aşı karsitindan çok çekimser olan ve bilgisi olmayan var.
Yani avm ye giriş için bile aşı şartı aranmaz bu kişilerin büyük kısmı aşı olur
Ben bu aşı karşıtlığını teyzelerden amcalardan çok öğretmenler de görüyorum ilginç bir şekilde ya. (benim gördüğüm) Çok fazla öğretmenle muhabbetim var iş gereği. Çok büyük bir kısmı aşı olmamış ve olmayı düşünmüyor.
Pahalısı değil mi? Bim "aysti"si olaydı ucuza kapatırdık.
r/ThatHappened
büyük resmi görüyorlar ama aldıkları ürünü okumaktan acizler
Fuse Tea vermişler bide.. Şeker oranı cok yüksek.. Lipton daha iyi...
"mama" demis.
simdi kendini bebek yerine mi koymus oldu yoksa kedi-köpek mi?
bence yoruma acik yani. 🙂
Aysti ye acaba hangisi canından daha çok değer veriyordur bu seçeneklerden? 😀
Sonuçta kendini düşündüğü için gidip olmamış. 🙂
Bebeklere ödül maması veriliyor mu ki? 😀
Yalnız çok önemli bir nokta, TR de aşı karsitindan çok çekimser olan ve bilgisi olmayan var.
Yani avm ye giriş için bile aşı şartı aranmaz bu kişilerin büyük kısmı aşı olur
Ben bu aşı karşıtlığını teyzelerden amcalardan çok öğretmenler de görüyorum ilginç bir şekilde ya. (benim gördüğüm) Çok fazla öğretmenle muhabbetim var iş gereği. Çok büyük bir kısmı aşı olmamış ve olmayı düşünmüyor.
@orcun Herkesi aynı kefeye koymak olmaz tabi ama okumuş kesimde de gerçekten ilginç kararlar verenler oluyor yani 😀
Türk milletinin çayla imtihanı