Günaydın dostlarım şöyle bir sıkıntım var 4×4 8 gb ram kullanıyordum uzun zamandır, sistemim eski uygun fiyata bulunca aynı ramlerden 4×4 aldım ve taktım. Pc açınca görüntü gelmiyor pc sürekli kapanıp açılıyor ram slotu 4 adet ilk iki slotta galiba sıkıntı var 3,4 te eski ve yeni ramler açılıyor , ilk iki slotu toz vs karşı temizledim ama sorun düzelmedi slot arızası vs olsa ikiside çalışmıyor. Ben bu işi çözemedim yardımlarınızı bekliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap