Otomobil lastiğini internetten almak mı mantıklı yoksa doğrudan lastikçiden mi? İnternetten falken ze310 aldım tanesi 398 liraya geldi de kim görse niye internetten aldın, şimdi 60 70 lira da taktırma parası vereceksin vs. dedi. Alışkanlıktan internetten alıyorum her şeyi ama dedim yanlış mı yaptım acaba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap