Geçtiğimiz günlerde telefon pazarından çekildiğini duyuran LG; hali hazırda bulunan 2019 yılı sonrası çıkışlı üst seviye telefonlarına (G, V, Velvet, Wing serisi) üç yıl boyunca işletim sistemi güncellemesi vereceğini açıkladı. Ayrıca Stylo ve K serisi modellere ise iki güncelleme geleceği satır arası olarak paylaşıldı.

Ucuza bulunursa alınır ,
Kaynak kodları açsa community o cihazların ömrüne ömür katar.
geçen gün lg g2 ye lineage 18.1 ile android 11 geldi.
@mcsergeant Evet. Uzun süre G2 kullandım. Sonra birine verdim hâlâ çalışıyor.
Şu an çarşıda Velvet S10+ ile yaklaşık aynı fiyata satılıyor. Durum bu haldeyken satın alınmaz. 6 GB bellek ile oldukça dezavantajı var zaten.
Bunun garantisi benim abi!
Hatirlayanlar var mi o reklami 🙂
Stok eritme vaadleri bunlar 😂
LG alan stok rom kullanmaz ki kendi romunu hazırlar... sheeple tayfasıyla dalga geçer hava atar...