Rampage termal macunu nasıl bilirsiniz? Sizce alınır mı ya da başka bir marka önerir misiniz?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
mx4 yeterli
Rampage adını gördüğün her üründen kaç. Coolermaster alabilirsin.
@alptekinck @orcun @joe @unicornknight peki bunu sürmeden önce öncekini kazımak vs. gerekiyor mu?
Yotubeden nasıl termal macun sirülür diye arat. Technolat rehber cıkar. Evet silmen gerekiyor.
Tüm yorunlar için teşekkürler
pti g3606. fazla akışkan o kaybolup gidiyor. gpu için iyi ama cpu için mx4 daha iyi gibi geldi bana.
Xigmatek pti 3606 kullanıyorum ben gayet işimi görüyor
Vatan bilgisayardaki beyfendinin ve buradaki yorumların da etkisi ile cooler master mastergel prov2 aldım.
kağıt peçeteyle temizliyorum ben sorun olmuyor
Benimkinin de etrafında eskisinden kalanın kalıntıları var fakat kısa devre vs yaptırtmıyor demek ki sorunsuz çalışıyordu hep, şimdi sadece CPU GPU’nun metalinin üstünü düzgünce temizleyip macun sürüp kapatsam ne sorun olabilir? O dışarıdaki kalıntılar da yıllardır zaten vardı ve çalışıyordu? Kısa devre yapmadığı sürece başka ne sakıncası olabilir?