Herkese iyi akşamlar dilerim. Kullanıp da memnun kaldığınız, deneyimlediğiniz ya da bildiğiniz "Oyuncu Koltuğu" veya selefi ürün önerilerine açığım. 500-700 Tl bandını aşmayacak şekilde önerilerde bulunursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Decofis Star kullanıyorum, 600 liranın altına bulursanız alabilirsiniz. Üstü etmez. Zaten bu aralıkta alternatif yok pek.
Teşekkür ederim. Not alıyorum.
Oyuncu koltuklarını sallayın. Bir işe yaramazlar. En pahalılarını da denedim. Kalite sıfır. Görüntü şahane. Janjanlı zehir içeren yemek gibiler. Tat harika, içerik mok.
Size benden öneri.
Seduna Thunder pro.
Hala en iyisinin ofis kategorisinde bi patron koltuğu olduğunu düşünüyorum. Ürün ne olursa olsun adına "oyuncu, gamer" girdi mi malzemeye göre fiyat artacak gibi hissediyorum
Oyuncu koltuğu diye satılan ürünlerin suni deri yapısı hava sıcak olduğunda çok terlemeye sebep oluyor. Yukarıda önerilen Seduna Thunder Pro benzeri sırt kısmı file, oturma yeri de hava alabilen kumaş ürünleri tercih etmek daha mantıklı bana göre.
Bütçenizin üzerinde ve oyuncu koltuğu değil ama ben 3 yıldır İKEA Markus kullanıyorum ve çok memnunum. 10 Yıl garanti veriyorlar. Bu haliyle bakıldığında yatırıma değer bir ürün olabilir.
Bütün değerlendirmeleri not aldım. Yakın zamanda elimden geldiğince bu ürünleri bizzat deneme sürecine gireceğim gibi. Oyuncu koltukları da bana şişirilmiş balon gibi geliyor. Herkese teşekkür ederim.