https://www.youtube.com/watch?v=CSotak6JSsA
Sadece 100 dolar ve 4 sene garantisi var. Bana 5-6 sene öncesinin telefonlarını hatırlattı. 4.000 mah bataryası var ve çıkarılabiliyor. Telefonun tasarımında yapıştırıcı kullanılmamış tüm parçalar vida ile sabitlenmiş durumda. O yüzden tamiride kolay.

Tam da elektronik atık üzerine araştırma yaparken attınız, iyi oldu.
Gerçek çevrecilik bu şarj aletini kutudan çıkartmak değil. Umarım yaygınlaşır.
Bu firma da şarj aleti veya kulaklık yollamıyor bu arada.
@senturkmurat1999 100 liraya bende telefon alsam bende şarj aleti ve kulaklık beklemem zaten 😀
@senturkmurat1999 anlatmak istediğim o değil ki. Çevreci olmak istiyorsanız ürününüzün basit bir parçası bozuldu diye çöpe gitmeyecek şekilde tasarlarsınız. Şarj aletini kaldırarak çevreci olunmaz. En basit arızada telefonun tamirini mümkün kılmak lazım.
iyiymiş bu gözetim belgesiyle gelmesini dileriz.
Fairphone da yine benzer bir amaca hizmet ediyor.
off o vida yalama oluyormuş... ufacık cihaz zaten
Adamların parasıyla 100 birim. Burada 100 liraya telefon alabildiğini düşün ? 4 sene garanti veriyorlar ama arıza verirse çoğu kullanıcı uğraşmayıp çöpe atar.
Hocam sen gecen gun harcama itiraz formu paylasmissiz onu tekrar paylasabilir misin