Touchbar'daki teknoseyir ikonu sadece bende mi bi garip geliyor?
arka planı kırmızı olan beyaz bir dikdörtgen var sadece.

Touchbar'daki teknoseyir ikonu sadece bende mi bi garip geliyor?
arka planı kırmızı olan beyaz bir dikdörtgen var sadece.

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Göremedim 😀.
@senturkmurat1999 fotoya ok koydum şimdi : )
@oguzozturk1991 Bu garip değil ki. Yok.
@cemkoc normalde yoksa eğer sitenin baş harfi yazılır içerisine. diğer tüm favoriler böyle. arka plan kırmızı olayı filan ilk kez görüyorum : )
@oguzozturk1991 yapay zeka kendisine göre ikon oluşturmuş.
Bir sağında da webtekno ikonu var 😀
Edit: şaka amaçlı yazmıştım. Gerçekten webtekno ikonuymuş😀
@olasandra evet ben genel teknoseyir ahalisi kadar gıcık olmuyorum bunlara. shiftdelete e gıcık oluyorum daha çok : )
safaride favicon gozukmuyor
bende boş sayfada favlarda gözüküyor ama sekmelerin üzerindeki ikonlardada gözükmüyor
@ergenekonyigit @tascagdas başlangıç sayfasında gözüküyor. ama favorilerde zaten bende hiçbir ilkon gözükmüyor. sadece isimleri yazıyor sitelerin.
Bendede durum aynı, yazicaktim burayada unuttum
😁
Bende değişmemiş
@hyronec mobilde bende de sorun yok.
Değişmemiş
https://teknoseyir.com/favicon.ico
https://teknoseyir.com/wp-content/themes/ts/images/icons/favicon-96x96.png
https://teknoseyir.com/wp-content/themes/ts/images/icons/favicon-32x32.png
https://teknoseyir.com/wp-content/themes/ts/images/icons/favicon-16x16.png