Bime filtre kahve demleme seti gelmiş, fiyatı da uygun olunca 2 tane aldım. Hava sıcak ve vakit geç olunca deneme fırsatım olmadı. Plastiği de ucuz su ısıtıcısı plastiği gibi. Alt deliği geniş görünüyor, tadı nasıl olur bilmiyorum. Soğuk kahve yaparken de kullanmayı düşünüyorum.
#Kahve #AtveKahve










h.o.
Teşekkürler
Harionun plastik olani var. En azindan plastik kalitesi belli. Alternatif olarak dusunulebilir.
10₺ verdim, 60g kahve ve plastik huni aldım. 10 liranın kağıdı bile bu kadar değerli değil. 😁
@at kahvede varsa sudan ucuz😀
@zrrckkk evet evet
@at Kaldıysa yarın bir bakarım. Ama plastik olması biraz rahatsız etti. Tada yansımıyor mu ki?
Bu arada "Bime filtre kahve dinleme seti" geldi diye okudum. Bir an gizli dinleme cihazı sandım. 😀
Ahahha
Plastiğin tadı çıkabilir diye düşünmekteyim fakat denemedim. Kağıdın bile tadının çıktığını düşünürsek.
Bende aldım bundan, fiyatı gerçekten iyiydi, filtre kağıdım olmadığından pek deneyemedim. İçindeki kahve baya kötü ama. 🙂
Aşırı kavrullmuş robustadır. 😁
french press'e göre bir avantajı var mı?
Konik demleme metodlarında kağıt kullanıldığı için toz bırakmaz, tadı daha iyi ve stabildir.
Ayrı bir durumda sormayayım dedim 😀 Sadece süt ile hangi kahve iyi gider? Çekirdek olabilir, çekeriz 😀 @at
Kahve çekirdeği yöreleri bilgim çok az fakat arabica çekirdeklerinin hepsi iyi gider.