Bu webcamler niye bu kadar pahalı? 200 dolarlık telefonun yarısı kadar kaliteli olmayan kameralar vergileri saymazsak telefonun iki katı fiyatına, vergileri sayarsak bütün bir telefon fiyatına satılıyor. Olayı ne bunun?

BeğenFavori PaylaşYorum yap