Bu webcamler niye bu kadar pahalı? 200 dolarlık telefonun yarısı kadar kaliteli olmayan kameralar vergileri saymazsak telefonun iki katı fiyatına, vergileri sayarsak bütün bir telefon fiyatına satılıyor. Olayı ne bunun?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olay: müşterisi yağlı
Çözüm olarak olabilir ama ben sebebini merak ediyorum.
@huseyinekrem cunku bit pazarina nur yagdi.
@suicide Yok bunlar corona öncesinde de saçma pahalıydı.
@huseyinekrem ozamanda meraklisi/ihtiyaci olan kisitli bir kesimin aldığı az satan urunlerdi 😀
Arz talep sorunu maalesef
Ben program vasıtasıyla telefonumu kullanıyorum. Kalite akıyor. Bazı yerel kanallardan daha net canlı görüşme yayın yapabiliyorsun