hepsiburada'dan yorum kaldırttım 😀
şöyle bi mesaj yazdım:
Ürün yorumlarını onaylama yönteminize hayranız ailecek... adam gibi yorum yazarız, ürünün artısını eksisini söyleriz, eleştirimiz yaparız, ürün hakediyosa överiz ama yayınlamazsınız. ama bu dandirik b*ktan yorumlara onay verirsiniz...
şöyle bi cevap geldi:
Merhaba, görselde iletmiş olduğunuz ürün yorumu ile ilgili gerekli işlemler başlatıacaktır. Geri bildiriminiz için teşekkür eder. Sağlıklı günler dileriz.
Yorum silinmiş...

Virüs gibidir bunlar
ürünün olumsuz özelliklerini yazdığım hiç bir yorum şu ana kadar hepsiburada da yayınlanmadı ne kadar düzgün bir dille yazıldığının bir önemi yok "Yaşadığınız deneyimden dolayı üzgünüz. Ürün ile ilgili sorunlarınız için "Bize Sorun" üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz." şekilde cevap veriyorlar olumsuz yorumlara
benim bi kaç kitap ile ilgili yazdığım olumsuz yorumlar yayınlandı. işin başında oturan kişiye kalmış bi olay bence bu...
Benim bir kahve makinesi için yazdığım olumsuz yorum yayınlanmıştı.
Ya ben çok olumsuz yazıyorum ya da dediğiniz gibi işin başında oturana bağlı biraz