hepsiburada'dan yorum kaldırttım 😀
şöyle bi mesaj yazdım:
Ürün yorumlarını onaylama yönteminize hayranız ailecek... adam gibi yorum yazarız, ürünün artısını eksisini söyleriz, eleştirimiz yaparız, ürün hakediyosa överiz ama yayınlamazsınız. ama bu dandirik b*ktan yorumlara onay verirsiniz...
şöyle bi cevap geldi:
Merhaba, görselde iletmiş olduğunuz ürün yorumu ile ilgili gerekli işlemler başlatıacaktır. Geri bildiriminiz için teşekkür eder. Sağlıklı günler dileriz.
Yorum silinmiş...

BeğenFavori PaylaşYorum yap