

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben 2 hafta önce jubile yaptım. 😀
corona için gitmiyeceğim.
ev halkına bulaştırmam,bin kişi 1 cm arayla 1 saat geçirmek çok riskli ,bu iş bitene kadar toplu ibadet edemem.
şafi camileri var nüfusları az genelde,
@distance Ben 7 vakit kılıyorum.
@merakli bir gidiyorsun herkes bahçede, içeride insan yok 😀
@distance 5 vakit kılmıyorum. Kılıyorum desem kendimi kandırırım.
Cemaat olmanın kuralı birlikte kılmaktır.
Öyle olmadıktan saf tutmadıktan sonra camiye gitmenin anlamı yok.
Bizim burda 1000 kişilik cami de var.istesen aranda 15 20 metrelik boşlukla bile kılarsın fakat böyle cuma namazı kılmanın anlamı ne ?
@merakli şu an varmı bilmiyorum dediğim cami de.Olacağını sanmam cami çok büyük.İş yerinde olduğum için kıldığım yer serbest bölgenin camisi. Tabiki ufak bu yüzden eve gidip 1000 kişilik cami de kılma gibi bir niyetim yok.Evde olsaydım kesinlikle o cami ye giderdim.