Ben 4 5 el oynadım dünden beri, solo giren için sıkıntı olabiliyor. Armor olayını çözmeleri lazım, kimse kolay kolay tek yemiyor sniper ile. Daha önce Black Ops 4 Blackout oynayan bir kaç kişi bu oyunu daha çok sevdi, ayrıca dediklerine göre Blackout ilk çıktığında çok kötüymüş ve sonradan mükemmel olmuş. Yani bu oyunu daha da mükemmel hale getirirler.
iniyor 1-2 saate katılırım. battle id: mrerik #21437
Kaç gb indi?
Bende oyun vardı zaten, 20 gb falan indi bana.
@anil bende oyun yok, çok Gb iner o zaman bakarım bi ara :))
@epalo 86 GB indirip baktım biraz da fena değil gibi.
sırf helikopter için indirebilirim de 175 gb falan da uğraşılmaz
86 GB, 175 nereden çıktı ki?
@definitive nebileyim cod olmayana öyle dediler anlayamadım ben de
Ben 4 5 el oynadım dünden beri, solo giren için sıkıntı olabiliyor. Armor olayını çözmeleri lazım, kimse kolay kolay tek yemiyor sniper ile. Daha önce Black Ops 4 Blackout oynayan bir kaç kişi bu oyunu daha çok sevdi, ayrıca dediklerine göre Blackout ilk çıktığında çok kötüymüş ve sonradan mükemmel olmuş. Yani bu oyunu daha da mükemmel hale getirirler.
İniyor bitsin oynarız. Khnemu#21812
Ben beğendim ama tamamen kişisel zevkle alakalı, bir yayıncıdan izleyip bakın bence.