EA'nin serverleri zaten kötü, bide böyle bi yük gelince hepten çıldırdı. Normaldir ben bu furyadan önce de Originden dosya indirdim yine aynı tas aynı hamam. Şimdi olması çok normal sıkıntı yapmayın. 🙂
@caddetng123 aynı sorun bende de vardı, @arcani nin verdiği linkteki dosyayı indirdim sorun çözüldü.Nasıl yapacağını söyleyeyim.İlk önce origini kapat, daha sonra linke sağ tıkla farklı kaydet seçeneği ile masaüstüne kaydet.Daha sonra origini aç sana bi soru soracak sorduğu şeye onay ver ve sorunsuzca indir. Bu kadar, bende bu şekilde çözüldü sorun. @yusuf_bilgin link sağlam 🙂
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini once origini kapatin sonra bu linkteki dosayayi indirin sonra origini tekrar acin gelen pencereye ok deyin sorun kalmaz
EA'nin serverleri zaten kötü, bide böyle bi yük gelince hepten çıldırdı. Normaldir ben bu furyadan önce de Originden dosya indirdim yine aynı tas aynı hamam. Şimdi olması çok normal sıkıntı yapmayın. 🙂
4 Haziranda tekrar başlarım ozaman 😀
link e erişilemiyor @arcani
@caddetng123 aynı sorun bende de vardı, @arcani nin verdiği linkteki dosyayı indirdim sorun çözüldü.Nasıl yapacağını söyleyeyim.İlk önce origini kapat, daha sonra linke sağ tıkla farklı kaydet seçeneği ile masaüstüne kaydet.Daha sonra origini aç sana bi soru soracak sorduğu şeye onay ver ve sorunsuzca indir. Bu kadar, bende bu şekilde çözüldü sorun. @yusuf_bilgin link sağlam 🙂
deneyelim bakalım
#battlefield3 yükledim oyunu fakat bir türlü oynayamıyorum bilen varsa bi yazsın
sanırım bu işe yaradı hata vermeden yüklüyor şimdilik sağol @rf
Uh Oh mu??? Origin bize birşey söylemek istiyor... 😀
Hocam o server yoğunluğundan