Yeni Askerlik Yasası ile birlikte benim gibi önlisans mezunlarına yedek Astsubaylık hakkı tanındı. Bende tecilimi bozarak askerlik başvurusu yaptım. Tüm bu süreçle ilgili olarakta edindiğim tecrübeleri hobi olarak kullandığım YouTube kanalımda ve blog adresimde paylaştım. Sizlerinde faydalanabileceği bilgiler olduğu için burada da paylaşmak istedim. Sorularınız olursa cevaplamaya hazırım.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ben bedelli ile ilgili herhangi bir işlem yapmadım. Ama senin için askerlik şubesindeki tanıdığıma sorabilirim istersen?
@furkanpolat Hocam merhaba. 8 ay önce domain uzantılı mailim olmadığı için R10 Davetiyesi edinememiştim. Bugün R10.net'den kontrol ettiğimde gmail ile üye olunabildiğini okudum.
Eğer davetiyeniz varsa alabilir miyim?