Bir arkadaşımın bitirme projesi var, robot el yapıyor. Kullandığı servolar Mg995 modelmiş, datasheet'inde 7.2 volt yazıyormuş, 8.2 volt verirsem bir sorun olur mu diyor. Olur mu sizce?
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bir şey olabilir de olmayabilir de garantisi yok. Ama o voltaj ona fazla gelecektir zaten.Onu verip riske atmanın anlamı yok,kullanamaz.
Kısa vadede olmasa bile uzun vadede olabilir. Tam sunumun yarışmanın bir yerin ortasında saçmalarsa motor, risk almaya değmez bence.
Daha fazla gerilim. Isıyı arttıracaktır. Motorun ömrünü kısaltır. Alev alıp yanmaz tabiki.
birşey olmaz
bişey olmaz bence
Teşekkürler arkadaşlar.
Operating voltage: 4.8V a 7.2V
Voltajın maksimum değeri 7.2 yazıyor. Kesinlikle vermeyin. Başta olmasa da en iyi ihtimalle ısınıp bozulacaktır. Daha kötü senaryolar da olası.
Tecrube ile sabit ki sacmaliyor, ben olsam 6-6.5u gecmezdim.