İş yerinde yemek yemeye üşendiğim zamanlarda bisküvi ile günü kurtarıyorum. Ancak 3-4 aydır her zaman aldığım bisküviler o kadar küçüldü ki artık yetmemeye başladı. Bazıları hem küçüldü, hem de zamlandı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap