Ben windows 10 da bütüm mağaza uygulaması ve uygulamalarını uçurdum. 🙂 🙂
Hesap makinesi lazım oldu. Yok haliyle.
Hesap makinesi uygulaması bilen varmı tek exe kurulumsuz halinde.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Win+R'ye calc.exe yazdığınızda bile gelmiyor mu şimdi?
Yok çıkmıyor 🙂
Sağlam uçurmuşum 🙂
Fanboylar bunu beğenmedi 😀
@xyz Windows 7 gibi oldu sistem. Classic Sheel star menu kullanıyorum.
Daha rahat görünüyor. Kutucuk sistemi işime yaramıyor benim de.
Bu arada şu hesap makinesi yazılımının portable halini deneyebilirsin ben hiç denemedim.
http://speedcrunch.org/download.html
Yok abi mağaza uygulamasını hiç açmıyorum. EXE bulamadım.
google a hesap makinesi yaz ya da sisteme yük olmasın diyorsan koli bandıya yağıştır bi tane
https://winaero.com/blog/get-calculator-from-windows-8-and-windows-7-in-windows-10/ yardımcı olur umarım.
Tamamdır hallettim. Çoooooooook teeeeeşekkkküüürrr ederim. 🙂
Google zaten hesap makinesi işlevini yerine getirebiliyor 🙂 çıkan ekrandan normal hesap makinesi gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Tamamdır Ahmet. Hallettim @aponshell saolsun istediğimi bulmama yardımcı oldu.
@xyz @aponshell @jubei Teşekkür ederim. Çok saolun.
Alışkanlıklar değişmiyor malesef.
Zaten var store kalksada.
bende yoktu. 🙂
Bu hesap makinesi metro uygulaması,metro uygulamalarını silince buda gidiyor.
revo uninstaller pro ile tek tek istemediginiz metro uygulamalarini silebiliyorsunuz. Tamamini silmek problem yaratabiliyor mesela mail, hesap makinesi uygulamalari vs cok gerekli oluyor.
Ben hard girdim mevzuya. Livecd ile sildim tüm mağaza uygulamaları. 🙂