4000k lık e27 ampul bulmak neden bu kadar zor ya oysaki herkes bu rengi seviyor ama bulunmuyor hep 6000k üzeri ve 2700k lı ksarı lambalar var 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap