4000k lık e27 ampul bulmak neden bu kadar zor ya oysaki herkes bu rengi seviyor ama bulunmuyor hep 6000k üzeri ve 2700k lı ksarı lambalar var 🙁
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben de çok aradım eve ilk taşındığımızda ama bulamadım. 6000k fazla mavi geliyor bana, 2700K da evdekiler istemiyor fazla sarı diye. Aslında en sağlıklısı 2700K ama beyaz ayrı güzel.
2700k eski tip ampul gibi sapsarı ya, en iyisi 4000k avmler mesela genelde 4000k kullanıyor.
@loop Benim masa lambası öyle, hiç göz yormuyor. Evin her yerinde olunca kötü görünebiliyor sarı, evet. Göz sağlığı için öneriliyor ama.
https://www.tekzen.com.tr/pelsan-maxin-10w-e27-led-ampul-9lu-set-paket-4000k-gun-isigi-2664911
Mesela ama stok yok...
Gün ışığı çok sakat bir isimlendirme, herkes farklı bir tona gün ışığı diyor...
4000 i hiç sevmem valla ne yalan söyleyim 😀 2700 lükçüyüm ben.
4000 buldunuz mu ki?
@loop bulamadım da fazla betaz geliyor ev için. Ders çalılırken de 3000 fena değil ama onu da bantlayarak 2800e falan indirdim ben :D. Bahçe aydınlatmaları için aslında iyi olabilir.
4000 hakkında bilginiz yok
@loop neden bilgim olmasın canım kardeşim. Renk skalası belli, kelvin arttıkça ışığın ne olacağı belli. 3000 bile bana beyaz geliyorken 4000 çok çok daha fazla beyaz gelecek yani. Bir şeyin bana uymaması için illa deneyimlemem gerekmiyor ki.
@deniz-fidan deneyiminiz yok desek daha doğru olurdu 🙂 deneyim önemlidir.
@loop ha bak ona bişey demem deneyim yok kabul 😀
Ben de çok aramıştım. Bauhausta var. Eglo marka ampüller.
İkea ?