LG G3

LG G serisinde yapılması gereken 5 Şey (İki günlük araştırmamın sonucu)

-ekranı artık çok büyük yapmak yerine 5 inc altında tutulmalı, ki telefon piyasasına hitap etsin
-ekranı biraz küçükyapınca o pixel derecesi düşürülüp,amaekranagöre dpi kalitesiaynı tutulmalı
-ekran biraz normalboyut olursa,hem batarya hem de telefon rahatlar ve büyük oranda ısınma kalkar (işlemci/grafik vs.)
-telefonun ekranı g serisinde sağlam değil(ekran kırılmasını geciktirmek için materyal sağlamlaştırılmalı)
-ve bu seri telefon olmalı, Phablet sınıfından çıkmalı(5 inc maximal ekran olmalı)

BeğenFavori PaylaşYorum yap

LG'nin çok başarılı G2'si ardından piyasaya sürdüğü G3 ile telefon incelemelerimize başlıyoruz. Bu incelemede daha önce denemediğimiz bir şey deniyor ve tek büyük inceleme yerine parçalara ayrılmış üç inceleme yayınlıyoruz. YouTube'un play list özelliği sayesinde tüm videolar arka arkaya oynayabiliyor. Kamera performansını merak eden biri doğrudan bu videoyu izleyebilecek. Bu yöntemle ilgili görüş belirtmeyi unutmayın. Daha sonraki videolarda da kullanabiliriz.

Örnek fotoğrafları buradan indirebilirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 218
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Telefonun uzun süreli kulanım deneyiminide çok merak ediyorum. Şu sıralar alınır mı? Kronik sorunları adamı bezdiriyor mu?

  • Furkan112358 @furkan112358

    arkadaşlar lg g3 almaya karar verdim lakin bir konuda kararsızım 502k serili olan ürünler direk lolipop ile mi geliyor ve eğer öyle ise onu kit kat yapma imkanımız var mı? Zira henüz stabil olmayan bir lolipop var karşımızda. Z2 ile bu telefon arasında kalan biri için en önemli faktör bu.

  • HÜSNÜ DEĞİRMENCİ @husnudegirmenci

    LG G3 32 GB 504 K serisi aldım android 5 yüklü olarak geldi.antutu 42.300 puan aldı.cihaz çok hızlı çok seri real racing 3 ve modern combat 5 çok rahat oynanıyor 5.2 inch ekranlı z2 ile aynı ebatta olmasına rağmen 5.5 inch ekrana sahip.cihaz her türlü bağlantıya ve kablosuz şarja sahip kamera sade ve kullanışlı güzel fotoğraflar çekiyor z2 kadar ısınıyor sadece z2 de ısı biraz daha dağıtılırken G3 de arka tuşda yoğunlaşıyor eski 4s de ısınıyordu.elinizde sadece ekran tutyormuş hissine kapılıyorsunuz.z2 nin karmakarışık menülerinden sonra G3 ile herşeyi daha basitçe yapabiliyorsunuz.İthal fiyatları çok makul seviyelere indi şıklık bakımından G4 alabilecekken ön panelini çok beğendiğim G3 tercih ettim.Pil bakımından yeterli ve performans olarak s808 ü aratmıyor.s801 in hakkını yememek lazım.Tavsiye ederim.

LG G3

Merhaba Arkadaşlar,

LG'nın yeni amiral modeli G3'u tüm eksikleriyle birlikte inceledim. İncelemde aynı zamanda cihazı nasıl daha kolay kullanabileceğinize ait ipuçlarıda bulunuyor.
Olumlu-olumsuz tüm yorumlarınızı yorum olarak yazarsanız gelecekteki videolarımda kendimi geliştirmem o kadar kolay olur!
Teşekkürler. 🙂

LG G3 Türkçe İnceleme

LG'nın yeni amiral modeli G3'u dibine kadar inceledim. Aklınıza takılan tüm sorulara buradan veya blogtaki yazı üzerinden sorabilirsiniz. Aynı zamanda Twitter'dan takipte edebilirsiniz,...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

LG G3

Biri Bu yıl Akıllı saat veya akıllı telefonmu dedi artık sıra Lg G3'ün akıllı kılıfında arkadaşlar incelememi yaptım dileyen en aşağıda vereceğim linkten yan sekemye kopyala yapıştır yapıp izleyebilir. Sizide aydınlatayım biraz

Öncelikli olarak
Telefonumuzun ekranı boyutunu önceki camı 3de 1rini kaplıyor ve güç tasarrufu sağlıyoruz

En çok isteidğimiz programalrı direk açabiliyoruz

Kameraya girebiliyoruz

Gelen Mesajları Okuyabiliyoruz

Aramalara bakabiliyoruz

Saati istediğimiz gibi değiştirebiliyoruz beğendiğimzii seçebiliyoruz

Gayet Başarılı bence

Unutmayın lg g3 çü alan ilk 3333 kişiye bu hediye

Lg G3 Yeni Akıllı Kılıfı Türkçe İnceleme (QuickCircle) VideomuzLg g3 ile çekildi

-Lg G3'ün Oyun ve Ekran Görüntü Netliği Videosunu Yakın Zamanda Çekip Kanalımıza Yükliyeceğiz İnşallah
BeğenFavori PaylaşYorum yap

LG G3

Lg g3 inceledim arkadaşlar 10 numara telefon
2.5ghz snapdragon 801 ve 2gb ramli modeli bile gayet yeterli performanslar veriyor
herhangi bir şekilde 2k ekran var nası olurda yeter demeyin gerçekten müthiş cihaz ve kamerası güzel elde tutulduğunda gerçekten metal hissi veriliyor.128gb sd card olayı güzel VE EN ÖNEMLİSİ ŞU: 5.5inc ekran var ancak xperia z2 den küçük galaxy s5 dende 0.6mm daha büyük olması lazım bu mükemmel .D İnşallah Hayırlısıyla Alacam Bide unutmadan büyük bir güncelleme yayınlanacakmış ve bi lg den tanıdığım 3gb ramli model daha iyi olurdedi 2gb ram o güncellemeden sorna hız düşüşü yaşayabilirmiş ama şuanki haliylede müthiş eğer incelememizi görmek isterseniz videomuzda lg g3 le çekildi ona göre 😀 bu arada iyi Sahurlar . Allah Sevdiklerimizle Nice Ramazanlara Erdirsin İnşallah 🙂

Lg G3 Türkçe İnceleme-Videomuz Lg g3 ile çekildi (was filmed with a Lg G3)

Video Youtube atıldığında Görüntü kalitesinde bir düşme olmuş ve nedensen chrome da 720p izlenebiliyor mozillada 4k yazıyo bende :D anlamadım :D Lansmandan bir kaç hafta sonra kanyona...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Eofdred @eofdred

    tüm uygulamalar ekranda 2k değil 1020p oluşturuyor görüntüyü. ve farketmemişsiniz bunu. bu bile aslında açıklıyor 2k nın ne kadar gereksiz olduğunu. fiyatı artıran bir etken olmasa parlaklığı düşüren bir etken olmasa 2k güzel. ama parlaklığı düşük fiyatı yüksek olacaksa 2k yerine 720p bile tercih edebilir kullanıcı ve pişman da olmaz

    • Eofdred @eofdred

      @orbay lumia 920 den sonra ben biraz yadırgadım 1320 nin ekranını 5" e kadar 720p güzel sonra belli oluyor. lumialar maşallah uzun ömürlü, 2-3 yıl her dk bakacağım ekranın 300ppi olmasını isterim en az. hele 6" ise kitap okuma gibi işleride telefona atacağımdan daha da önemli. ama işte 500 600 ppi yapacağız diye lg gibi telefonun içine etmenin alemide yok :@ 2k ama çok kötü bu devirde o parlaklık nedir..

LG G3 - Ön İnceleme

Merhaba arkadaşlar,bugün LG nin yeni amiral gemisini üstünkörü olarak inceleyeceğim,görüşlerimi söyleyeceğim,neyi var neyi yok irdelemeye,size tam anlamıyla anlatmaya çalışacağım.

İlk olarak isterseniz G2 den başlayayım, G3 den biz kullanıcıların beklentileri ne idi bunları cevaplamak istiyorum.

Aslında bakarsak G2 F/P olarak geçen yılın bana göre en iyi F/P cihazı gerek ekranıyla,gerek tasarımıyla,gerek donanımıyla,kamerasıyla satıldığı fiyat itibari ile F/P canavarı olan ve telefona çok para yatırmak istemeyen ama alacağım cihaz hem uygun fiyatlı olsun hemde beni 2-3 sene rahat götürebilsin düşüncesiyle insanların tercih ettiği bir cihaz oldu,halada edilmeye devam ediliyor zaten.

Beklentilere gelirsek;

G2 ye oranla batarya kapasitesinin artırılması kesinlikle beklenen şeylerden biriydi,ama LG 3000 MaH ile yola devam dedi. (Beklentinin sebebi LG, G2 de gerçekten uçmuştu batarya konusunda,o kasaya 3000 Mah pil koyarak, teknoloji nereye gidiyor dedirttiler bu seferde G3 için beklenti haliyle çoğaldı, 5.2" kasada 3000 Mah olursa, 5.5" kasada 3200-3500 olur diye beklentimizi bir hayli yüksek tuttuk)

Açıkcası ben 2K ekranla gelmesini bekliyordum,beklenen birşeydi bu ama S800AC yada S801 kullanılacağını beklemiyordum,beklemiyorduk bizim beklentimiz S805 ve Adreno 420 kullanılacağı yönündeydi.(S805 ve Adreno 420 dahi 2K çözünürlükte yeterli performansı veremezken,S800AC den bu performans beklemek abes olur 🙂 )

Beklenti olarak çoğu kişi bunları bekliyordu,beklentinizi karşıladı yada karşılamadı mı konusuysa tartışılır. Bana kalırsa LG, 2K ekran kullanmakta hata etti gibi oyun performansı bana kalırsa pek iyi olacak gibi gelmiyor.( Haa ben böyle dedim diye de böyle olacak diye birşey yok, eğer kernel da gerekli düzenlemeler yapılırsa,ağır GPU gücü gerektiren uygulama yada oyunlarda çözünürlüğü o uygulamaya özel düşürürse cihaz o zaman performans sorunu yaşatmaz. )

Sıra geldi donanıma ;

Cihazda; 2.46 Ghz de çalışan S800AC yada Quallcomm un yeni isimlendirmesiyle S801 olarak geçen SoC kullanılıyor.(2.5 Ghz frekansı yine Quallcomm un kendi belirlediği bir değer ama Krait çekirdekli 2.46 Ghz de çalışıyor. Frekans olayı S800 dede aynı şekilde 2.26 Ghz de çalışan S800 için Quallcomm 2.3 Ghz değerini veriyor . )

RAM konusunda şöyle bir ikilem var ; Şimdi cihazın iki versiyonu olacak ilk versiyon 2 GB RAM/ 16 GB Depolama ile gelecek ve yine F/P kategorisine oynayacak ama diğer versiyon ise 3 GB RAM/ 32 GB Depolama ile gelecek ve diğer firmaların amiral gemilerinin fiyatlarında olacak aşağı yukarı. Ama burda şöyle bir durum da var G2 de hafıza arttırılamıyordu ama G3 de artık 128GB a kadar destekli microSD kart slotu var yani hafızamızı arttırabiliyoruz,fakat dediğim gibi fiyat yönünden nasıl bir politika izlerler bilemiyorum açıkcası tam olarak. ( Bu benim şahsi fikrim, aynı olay GM Discovery Elite ve Elite Lite modellerinde olduğu için bu yorumu yapıyorum. )

Şimdi gelelim ekrana ;

Giriştede yazdım cihazda 2K yani 2560x1440 çözünürlüklü TrueHD IPS+LCD ekran var, 534 ppi gibi bir değere sahip olan bu ekranda görüntünün mükemmel olacağını hepimiz az çok tahmin edebiliyoruz, ama sorun oyunlarda ortaya çıkıyor eğer LG, üst taraftada yazdığım gibi kernelda gerekli düzenlemeleri yapıp GPU gücü gerektiren uygulamalarda cihazın çözünürlüğünü düşürürse,ki bu olay Oppo Find 7 modelinde yapılan birşey,yani yapılabilir, eğer böyle birşey düşünülmediysede gerçekten oyunlarda ciddi performans sorunu yaşanabilir.

Bataryaya gelecek olursak ;

Arkadaşlar G2 deki batarya FHD ekranda çok güzel sonuçlar verebiliyordu yani 1 gün ve üstü pil kullanımı sunabiliyordu bana kalırsa bu cihazda 2K ekran da 3000 Mah batarya cihazı 1 gün kullanım için uygun seviyede tutar,ki tutması da gerekli bence.

Ayriyetten cihazın kamerasında ve multimedya konusunda geliştiğinide söylemek mümkün ;

Kamera kısmında hatırladığım kadarıyla G2 deki sensörün aynısı var yani Sony üretimi IMX135 var yanlış hatırlamıyorsam eğer 😀 Kamera yine OIS destekli ve aynı zamanda faz tanımlama yeteneği olan kameranın yanında özel bir lazer sayesinde 276 ms gibi bir sürede çok hızlı bir şekilde odaklama yapılabiliyor ki Samsung S5 için 300+ ms gibi bir değer açıklamıştı, 276 ms gibi bir değer mobil cihazlar arasındaki en üst seviye artık bence çünki bundan daha hızlısı nerdeyse DSLR makinelere kafa tutmaktır. Ön kamera konusunda ise 77 derecelik bir açıya sahip olan 2MP bir kamera var ön kamerada ise sensör olarak Sony IMX 208 sensörü kullanılıyor. LG nin verdiği bilgilere göre bu sensör daha büyük piksellere sahip ve düşük ışıkta daha iyi çekim yapabiliyor.

Multimedya konusunda ise, G3 de 1 Watt gücünde bir hopörler var ama LG nin eklediği Boost Mod ile 1.5 Watt a kadar çıkabiliyor. ( HTC One M8 deki Boomsound a doğrudan rakip )

Ayrıca cihazın kasasına yorum yapacak olursak ;

Çoğu kez sızdırıldı, dün lansman dan önce LG Hollanda sitesinde metal felan diye yazıldı ama arka kapak metal görünümlü polikarbonat malzemeye sahip deniliyor ne kadar doğrudur ne kadar yalandır bilmiyorum ama son yazılan durum bu.

Şimdi benim yorumum şu cihaz için ;

G2 hala güncelliği koruyan bir telefon, G2 kullanan birinin G3 e geçmek için bir sebebi yok bana göre, ama eğer ben bekledim bekledim, G2 de almadım diyen biriyseniz G3 ü gönül rahatlığıyla alabilirsiniz,bakmayın siz benim 2K ekranda şöyle olur,oyunlarda yavaş çalışır,kasar dediğime, koskoca LG elbette düşünmüştür bununda bir çaresini,yani bunu sadece ben,sen bilmiyoruz bütün mobil dünyası biliyor o çipsetin o çözünürlüğe güç sağlayamayacağını. Bilmiyorum sizin cihazdan beklentileriniz nelerdi,beklentilerinizin karşılığını alabildiniz mi, eksik gelen birşeyler var mı size göre eğer varsa yada düşüncelerinizi yorum olarak paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar, benim üstün körü incelemem ve görüşlerim böyle, hatam olduysa affola görüşmek üzere 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

LG G3'ün İstanbul'da yapılan lansmanına katıldık. Telefonla ilgili ilk izlenimlerimizi paylaşıyoruz. Detaylar incelememizde olacak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 127