ben 22 inç 900p 60hz VGA monitörü 150 liraya satmıştım 2011 modeldi
@hamdi yani bilemiyorum ayın sonuna kadar 1900 yaparım gibi
zaten yeni nvidia ekran kartları çıkıyor ucuzlarsa daha iyi olucak benim için
rx 5300 çıkıcak önermiyormusunuz çok yazılım hatası olduğunu duydum yeni amd kartların
750ti kardeşimin bilgisayarına takmayı düşünüyorum gta 5 oynamak istiyor sadece
Kesinlikle katılıyorum fiyatı 10 lira etmeyecek tüplü monitörü 100 liraya satmaya çalışan uyanıklar gördüm uyanıkmı denir fırsatçı mı onu bilmem 😂😊
@huseyinekrem maalesef etrafimda arkadaşım yok ama elimde 1gb ddr2 ram var 2x512 olucak şekilde anakart combo olduğundan deneyebilirim
@huseyinekrem iyi sorun eğer buysa hiç sıkıntı yok çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim aman başka bişey çikmasin ben öğrenciyim öyle fazla bütçem yok olay çikarmasin beni idare etsin yeter 👍😊 ve ayriyeten önerebiliceğeniz ram var mı anakart ram konusunda biraz seçici benim her türlü öneriye açığım
@huseyinekrem ram tek slot hi level marka dandik bir ram ddr3 1333mhz olmasi lazim ama 800mhz de çalisiyor sizce sorun bundan kaynakli olabilir mi ? Ve ring olayini nerden öğrenebilirim ?
Ramleri test ettim 113 tane hata bulundu diğer parçalari test etmeye gerek var mı sizce ?

Memtest programı şuan itibariyle bitti 3 saatlik bir testin sonucunda 113 tane hata ile karşılaştım sizce diğer parçalari test etmeme gerek varmı yoksa sorun tamamen ram ile mi ilgili şimdiden teşekkürler

@huseyinekrem mantıklı geldi şuanda 🙂 şöyle birşeyde var o ekran kartı (hd6670) ilk çıktığında yani 2011 8 yıl bence bir ekran kartının ömründen fazlası bile yani ömrünü doldurmuş ta olabilir ama fazla kesin konuşamam bu konu hakkında zaten bozulmadan önce oyunlarda ekranda yeşil hareketli noktalar çıkıyordu
@huseyinekrem olabilir ama eski ekran kartım varken de mavi ekran alıyordum
Yorumunuz için teşekkür ederim şöyle izah edeyim ekran kartini daha yeni aldim daha önceki ekran kartimdada ayni sorunlari aliyordum ekran kartında sorun büyük ihtimal yoktur
Öncelikle çok teşekkür ederim 👍 şimdi ekran kartımı ve işlemcimi yeni değiştim sicaklik olarak ekran karti yükte 45 derece işlemci 60 derece full yükte 10 dakika aida 64 de zorladim hiçbir problem çikarmadi geriye ram kaliyor test edip burdan yazarim bi ihtimal bios xeon işlemci için modlu durumda ondan dolayi voltaj sikintisi olabilir dicem eski işlemcide ayni şekilde mavi ekran veriyordu ve eski ekran karti yandigi için onboard kullandim ordada gine mavi ekran aliyordum psu ram ve hdd test edip size yazacağım yorum için tekrar teşekkür ederim minidump dosyalarinda bişey bulursaninz lütfen paylaşin iyi günler
Yorumunuz için çok teşekkür ederim 👍 dostun acı söylemesi her zaman benim yararimadir eksikleri düzeltmiş olurum 😊
@joe büyük ihtimalle öyledir bende bilerek 2 fan aldım daha iyi soğutur belki diye
@huseyinekrem bende öyle düşünüyorum maksimum 3.30 yapan gördüm ama stok fan ile kullanacağımdan 3.00 geçmeyi düşünmüyorum
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@hyronec 200 e koymuştum eski bir monitördü zaten alan hayrını görür inşallah