https://www.youtube.com/watch?v=iOX3DyMrgCU oyun deliside müptalası olmuş #akış

https://www.youtube.com/watch?v=iOX3DyMrgCU oyun deliside müptalası olmuş #akış

Abd de lansmanı yapılıyor #akış


ultrabook lar intel in tekelinde mi ? #akış
şu ps4 ki driveclub grafik doku araç modellemesi çok iyi ama oynanabilirlik rezalet similasyon ile arcade arasında sıkışıp kalmış #akış
sizin gibi hakaret edenlerin yüzünden sitede adam kalmadı #akış

bunlar hep amerikan oyunları gençler #akış

arkadaşlar 4g yi es geçip 5g geçmemizi eleştirenler microsoft 8.1 den direk 10 na geçince niye bişey demiyonuz #akış
dünyada 1080p full hd yayın yapan 1 tane kanal yok
hangi filmleri anlamadım #akış

avrupa veya abd de sim kilitli android telefon satılıyor mu bu arada yurtdışından getirdiğimiz telefonları imei girerek aktif edemezmiyiz #akış
bu oyunun Allah belasını versin 🙂