masadaki otoseyir logosu daha önce varmıydı çok iyimiş
tebrikler abi
emre abi sende kullanmış oldun 😀
Aydınlıyım begendim 😀
arkadaşımın doğum gününde evinde görmüştüm hemen aldırmıştım olsada oynasak
Çekimlerde özkan abiyi yakalamışsınız tebrikler kısa ama çok güzeldi
spatulayla girişesim geldi
bu daha çıkmamış hali abi before oluyor 😀
lp oyuncagını alır yazmış yukarda murat abi @td
jazz kimin acaba
başarılar kolay gelsin
çılgın atıyor çok iyi
levent ağabey mevzuya mı girmiş acaba 😀 hafifden yara bere var yüzünde
19:54 de hamdi abinin 590.000 dolar a ya ödüm 3 kere izledim 😀
abi zorlu center ı arıyınca ekranda apple zorlu center yazması garip değilmi
video 300 den sonra ikinci bir kontrole giriyor o sırada işlem tamamlana kadar 301+ yazar@protego
hadi ya fake miymiş
bu kızı hatırlıyorum ts nin ilk zamanlarında millet fazla yüklenince gitmişti
anlayamadım
güzel fiyat zenfone 6 dan ucuz
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
masadaki otoseyir logosu daha önce varmıydı çok iyimiş