• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Gökhan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.07.2014
Commodore 64 ve Amiga'dan beri bilgisayar kullanıcısı. Çizim, programlama, donanım konuları ile ilgili. Bilgisayarda olmazsa olmazı :Total Commander.
  • Gökhan @vatandas

    Yayınlanan Türkiye fiyatlarını görünce satışa çıktığını düşünmüştüm. Demek ki yanılmışım. Benim burada dikkat çekmek istediğim Disney+ içeriklerinin ne olduğuydu.

    29 Nisan 2022 - 14:12 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Bana da bu mantıklı geldi. Eski borçları bu şekilde tahsil edebilecek.

    13 Şubat 2022 - 13:11 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Evet bayinin söylediği buymuş.

    13 Şubat 2022 - 13:10 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Ben solda kullanıyorum. Ekranda yatayda daha fazla yer var. Dikey çalışma alanından yemiyor böylece.

    17 Haziran 2021 - 19:56 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    İncelemesi zor olan bir ürün için güzel bir inceleme ve değerlendirme videosu oluş. Elinize sağlık.

    04 Eylül 2020 - 19:14 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Bu "burn in" ne işe yarıyor?

    04 Eylül 2020 - 19:12 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Firmanın kendi internet sitesinde virgülsüz yazıyor.
    Hatta daha aşağıdaki açıklamalarda;
    "- Biz gazozu koruyucusuz ürettik."
    yazıyor. Yani 'üretimi', koruyucusuz yapıyorlarmış.

    09 Temmuz 2020 - 12:42 Beğen 1
  • Gökhan @vatandas

    Reklamlarda 2. cümle kullanılıyor.

    09 Temmuz 2020 - 10:35 Beğen 1
  • Gökhan @vatandas

    Ön ve arka mekanizmanın aynı olduğunu düşünmüyorum. Pabuçları kullanabilirsiniz ama mekanizma sadece belitilen yere takılabilecektir.
    Sizin mekanizmaya ihtiyacınız var mı? Belki de sadece iç kısımda janta değen pabuçları değiştirmek işinizi görebilir.

    31 Mayıs 2020 - 17:11 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    @benvaryaben MSI bilinen bir marka, fakat haklısınız. Sıfır ürün, fanları hiç bir sıcaklıkta devreye girmiyordu. Bu sebeple de aşırı ısınıp kitleniyordu.

    10 Nisan 2020 - 00:26 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    @sqn "bedava" mı? acaba...
    1 i tıklayınca belki de bir şeyi kabul etmiş oluyorsundur. (Bilmediğin birşeyi)

    10 Şubat 2020 - 17:11 Beğen 1
  • Gökhan @vatandas

    Televizyoncular, tüm programlarda (hanımların evde yemek yaptığı da, hurdalıktan araba yapmaya çalışıp yarıştıranların da) görülen, söylenen her şeyin önceden yazıldığını, hazırlandığını söylüyorlar.

    18 Eylül 2019 - 09:13 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    80 gr.'lık kare çikolatalar 70 gr. oldular. Görüntüsü aynı ama. Fiyatı da arttı.

    07 Mart 2019 - 16:10 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    @rumur24 Telefonunuz sağlam. Başka sim kart ile çalışıyor. Yeni bir sim kart alırsanız probleminiz kalmayacaktır. Benzer sorunu yaşayan başları da var. Operatör neden bunu yapıyor? yada yanlışlık la mı yapıyor? bilemiyorum.

    23 Şubat 2019 - 11:07 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Operatörden kaynaklanan bir durum. Sim kart sağlam. Başka telefonda çalışıyor. Operatör o sim kartı o telefonda çalışmaz hale getiriyor. Operatörden yeni sim kart alınca işiniz çözülüyor. Ama sim kart ücretli. Aynı şey başıma geldi. Ben bu yüzden operatör değiştirdim.

    23 Şubat 2019 - 10:50 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Herkesin elinde full HD çeken telefonlar olduğundan beri ufo görüntüleri çıkmaz oldu.

    16 Şubat 2019 - 23:00 Beğen 1
  • Gökhan @vatandas

    Bence doğruyu söylememiş. Hazır alıcı bulmuşken fiyatı arttırayım bari demiş.

    06 Şubat 2019 - 15:53 Beğen
  • Gökhan @vatandas

    Bence yokmuş gibi davranmak lazım. Yazdıklarını hiç umursamayacaksınız. Görmezden geleceksiniz.
    Adamın amacı zaten tepki çekmek. İnsanlar tepki verdikçe o mutlu oluyor. Amacına ulaşmış oluyor. Ama yazdıklarına tepki alamazsa (olumlu yada olumsuz) bir süre sonra bu diyardan gidecektir.

    30 Ekim 2018 - 23:48 Beğen 2
  • Gökhan @vatandas

    Monitör için benim de fikirim aynı. Ben de 21:9, 120 Hz. yada yukarısı monitör düşünüyorum.
    Aynı boyuttaki monitörler için; monitör genişledikçe, git gide yükseklik azalıyor. 21:9 monitör için en az 29" olmalı. Ekran yüksekliği ancak 22" 16:9 monitör kadar. Bütçe el veriyorsa 34" 21:9 bence de güzel olur.
    Bu arada; yeni ekran kartınızı da güle güle kullanın.

    25 Ekim 2018 - 11:39 Beğen 1
  • Gökhan @vatandas

    Tüp ile ısınmanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Öncelikle içerideki oksijeni yakıyorsunuz. Bu nedenle de sağlıksız. Enerji birim fiyatlarını araştırırsanız göreceksiniz (igdaş'ın sitesinde var) elektrik tüpten daha ucuz.
    Sadece ev ıstması değil her türlü işte, tüp yerine elektriği tercih etmek daha ekonomik olacaktır.

    14 Ekim 2018 - 23:11 Beğen
  • Durum (15)
  • Yorum (127)
  • Takipçi (17)
  • Takip edilen (11)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Dunth DU-SP073

8

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum