sebebi nedir bunun?
whocrashed gibi bir program ile mavi ekran hatasının sebebini bulup yazarsan daha kolay yardım bulabilirsin bence: http://www.resplendence.com/whocrashed
teknoseyirin içeriği ile doların birebir ilişkisi var çokta alakasız değil yani.
bu btk komple kapatılsın gitsin bir halta yaradığı yok serbest piyasa yapsınlar isteyen istediği şekilde kota belirlesin istediği fiyatı koysun kardeşim serbest piyasa.
asus rx480 burada 1156TL gözüküyor; http://www.teknobiyotik.com/asus-rog-strix-rx480-gaming-8gb-gddr5-256bit-ekran-karti-rog-strix-rx480-8g-gaming.html gtx 1060 ile arasında sadece 100TL fark var değer mi? bu kart 1060 dan daha performanslı mı? kafa karışıklığı var bende.
İş yerinde normalde telekomun vermediği bir vdsl2 pakedi kullanıyoruz. 32mbit sınırsız adil kullanım kotası yok 164TL (aylık kullanım miktarı 1TB'ı buluyor bazen) sabit fiyat 2 senedir kullanıyoruz. servis sağlayıcımızın ismi fixnet.
hepsiburada.com sitesinde telefonun satış fiyatı 2059TL ile 2399TL arasında değişiyor bazı yerlerde 2binTL ye de bulmak mümkün. Bunlar garanti kapsamında satış fiyatları kaçak göçek değil. neden bu kadar aşırı fiyat farkları var anlamış değilim yanında bir hediyesi de yok pahalı olanların. Esasında bu telefonun fiyatı 550 dolar bizde satışının 1600TL olması lazım en az 400TL vergi saçmalığı yüzünden artıyor. Yurt dışında ucuza bulabilir miyiz acaba? kaç paradır pasaport işletip burada kullanıma açma fiyatı?
şu anda hepsiburada.com da kampanya var donanım ürünleri %10 indirimli olarak satılıyor ve asus gtx 970 4GB strix model ekran kartı 1325,39TL ye geliyor kdv dahil.http://i.hizliresim.com/7vP71P.jpg şimdi bu kart gtx 970 ten daha iyi performans verirse ve 900TL ye satılırsa tabiki bunu tercih ederim ama testleri görmek lazım tabi.
şirin baba levent abi'nin karikatür tarzı logosu da olsun bence bardaklarda kısık gözleriyle heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatırken ki hali çok hoş 🙂
Elektrikli otomobiller bir türlü yaygınlaşamadı benim hayalim benzin fiyatlarının böyle anormal olduğu bir ülkede herkesin elektrikli araçları kullanmaya başlaması. Yerli otomobili sadece elektrikli yapsalar mesela ne güzel olur ucuz ucuz satsalar düşük vergili filan hep hayal bunlar...
cihazın beyin yakan reklam videosunu görmek istiyorsanız buraya tıklayın 🙂 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zFURU_t69G4
gtx 970 baya bir indirimli olarak buldum şurada: http://www.hepsiburada.com/asus-nvidia-geforce-gtx-970-oc-4gb-256bit-gddr5-dx12-pci-e-3-0-ekran-karti-turbo-gtx970-oc-4gd5-pm-bd803481 an itibari ile 1199TL'ye geliyor kdv dahil
bantta çalışanlar günde kaç saat ve kaç paraya çalışıyorlar acaba? burada bazı arkadaşlar köle gibi filan demişte ben bir kölelik göremedim?
Levent abi çok iyiydi baya güldüm hele at'ın patır patır sıçtığı sahnede 🙂 LP bu oyunu hiç sevmediğini açıkça belli etmiş severek takip ediyoruz kendisini 🙂
Renault türkiye sitesinde görmüştüm bu aracı, siteye girip baktım şöyle bir fiyat tablosu var; https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/TR/price-list/zoe-fiyat-listesi.pdf şimdi anahtar teslim 66500TL diyor ama pil kira bedeli hariçmiş tabloyu çözemedim her ay kaç para veriyoruz şimdi biz bu arabayı alınca? birde neden bu kadar pahalı? vergi indirimi uygulanmıyor mu elektrikli araçlarda? ötv almasalar 30 bine bankadan kredi çeker hemen alırım valla.
zaten normal şartlar altında 50 ila 100mbit hız verebilseler stabil olarak cep telefonu içeriği olarak çok hızlı olur . Bence cep telefonların download hızları kadar upload hızları da önemli, çünkü cepten resim video çekip göndermek istiyorsun hep upload yüksek olmalı ki hemen gönderebilesin, hatta bulut disk servisleri ile hafıza kartı kukllanımına bile gerek kalmayabilir telefonlarda herşeyini upload edersin karşıya telefonun bozulsa bile tüm içerik bulutta olur. Bu sistem halihazırda zaten var ama daha hızlı olması lazım. Hız işte bu gibi durumlarda işimize yarayacak zaten. periscop gibi canlı yayınların takılmadan net bir şekilde akmasını sağlayacak hız. Birde çekilen video ve fotoların kullanıcılar arasında sms atar gibi paylaşılabilmesi için ortak bir platform lazım aslında, günümüzde çoğu kişi bu işi whatsapp üzerinden hallediyor, mail sistemi zaten 20-30mb üzeridneki dosyaları kabul etmiyor. halbuki sms atar gibi büyük çapta video ve resimleri pratik bir şekilde aracı program olmadan atılabilmesi lazım.
Mobil data tüm dünyada pahalı, bizim ülkemizde üzerinde bir de kdv +ötv var pahalı ve ötesi durumda yani. kimse evinde normal pc de notebookta mobil internet kullanmayı düşünmesin bence.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tam tersi tayyip konuşmaya başlayınca dolar 3.5TL yi geçecek, TL de para tutan yanar bu saatten sonra. Yıl sonu 4TL olması bekleniyor.