Aşağı yukarı orta üst seviyeye denk gelen bir x670 aldım. 8bin küsüre.
İşlemci 7950x. Yine ona denk bişey almak istedik. en son pc topladığımızda 2008 senesiydi şimdi değiştiriyoruz. 😀 almışken en üstünü alalım gibi bir kafa yani.
Aşağı yukarı orta üst seviyeye denk gelen bir x670 aldım. 8bin küsüre.
İşlemci 7950x. Yine ona denk bişey almak istedik. en son pc topladığımızda 2008 senesiydi şimdi değiştiriyoruz. 😀 almışken en üstünü alalım gibi bir kafa yani.
Bende şuan gigabyte kullanıyorum. yeni aldım ama pek sorun görmedim.
sadece bilgisayar uyku moduna girmiyor anakartla mı alakalı bilemiyorum ama.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BF5FYFVS?m=A1UNQM1SR2CHM&tag=epey-21&th=1&psc=1&_encoding=UTF8&aff_sub4=1
x670 de bu uygun bir anakart gibi
@syndicatedynamics cok seçenek var sizleri de yoruyorum ama..
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BF5FYFVS?m=A1UNQM1SR2CHM&tag=epey-21&th=1&psc=1&_encoding=UTF8&aff_sub4=1
Yonga değiştirince bu seçenek bana uygun gibi.
@syndicatedynamics https://www.sinerji.gen.tr/asus-rog-strix-b650e-f-gaming-wifi-6400mhz-oc-rgb-m2-am5-ddr5-atx-anakart-p-44093
Bu uygun mudur ?
Acelesi şöyle, ekim sonu kasımda kişisel olarak doların artmasını bekliyorum. Yılbaşında zam gelince taksitli ödemesi kolay olur diye şimdiden alıyorum.
@cimadam 🙁 zaten hep o kafadayım ama kendi telefonumda 5. yılımdayım. bir sonraki telefonumda da o kadar gitmesini istiyorum. çok meraklısı değilim bu telefon işlerinin sadece ucuza alıp beni yarı yolda bırakmasını istemiyorum.
13mini pil konusunda yanılmıyorsam 12 mini'nin baya ötesinde. Pilde benim için çok önemli. 21 plus'a bir göz atayım teşekkürler
@cimadam s22 Fe daha çıkmadı değil mi ? 😀 belki yakın zamanda cıkarsa onu alabiliriz 😀
@orcun Artık bütçeyi ayarlayayım duruma göre bir atış yapacağım. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
@cimadam 6.700 küsüre hepsiburada'da gördüm. Kafamı karıştırdı yalan yok. s21 olmazsa onu seçebilirm.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@alpi350 eski sistemi iş yerindeki bir malzeme kesme makinası için oraya koyduk. lga1366 i7-920 işlemcili rogstrix anakartlı bir makinaydı.
emekli ettik şimdi amd tarafından yürüyoruz.
Teşekkür ederim.