Selamlar,
Samsung S21 ile S21 FE arasındaki fiyat farkına değer mi ?
Bu fiyatlar arasında bu ikiliden daha iyi bir model var mı ?
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yerinizde olsam snapdragonlu s20fe tercih ederim, fiyat olarak çok avantaj sağlarsınız
Öyle fakat hem bir önceki model olmasından hemde murat gamsız'ın video da söz ettiği dokunmatik hatası beni biraz soğuttu. psikolojik olarak almışken yenisini alma isteği de var .
@tunahanymn47 Doğrudur ama arkadaşa aldık 1 ay önce gayet güzel kullanıyori teknosadan 7kya geldi note 10 kullanıyorum samsungun kendi işlemcisi olan bir telefon bir daha asla 😀
@cimadam 6.700 küsüre hepsiburada'da gördüm. Kafamı karıştırdı yalan yok. s21 olmazsa onu seçebilirm.
@tunahanymn47 s22 olsa bir şey diyemem ama s21 yerine tercih ederdim açıkça söylemek gerekirse.
@cimadam s22 Fe daha çıkmadı değil mi ? 😀 belki yakın zamanda cıkarsa onu alabiliriz 😀
@tunahanymn47 valla s21fe fiyatından sonra bana biraz zor gibi geliyor artık o telefonları almak 🙂 bir de o kadar para vermeye gerek var mı tabii onu da düşünmek lazım
@cimadam 🙁 zaten hep o kafadayım ama kendi telefonumda 5. yılımdayım. bir sonraki telefonumda da o kadar gitmesini istiyorum. çok meraklısı değilim bu telefon işlerinin sadece ucuza alıp beni yarı yolda bırakmasını istemiyorum.
@tunahanymn47 Valla bence sıkıntı olmaz ama siz bilirsiniz tabii gönül ister ki düşünmeden gidip alalım ama malesef :(( şu an kendime alacak olsam iphone alamıyorsam direk s20fe alırdm
Son telefon önerilerini izledim. S20 Fe'de ekran dokunmatiğindeki sorunun çözülemediğini söylüyordu murat gamsız. o yüzden onu çıkarmıştım listemden. Yine aynı videoda çinli modellerinde fiyat konusunda avantajını kaybettiğini söylüyordu ki bende onu haklı buluyorum. Hiç bir telefona 10k verilmemesi konusunda size hak veriyorum ama ios'a geçmek istesem mantıklı model olarak 13 mini gözümü ısırıyor fakat 16k da çok fazla. iphone 11 de almak istemiyorum eski oldğundan dolayı. Şu an kararsız kaldım. mi5 prime'ı emekli etmemek için suan elimden geleni yapıyorum.
Hangisi daha uzun güncelleme alacaksa onu alın
s21 ve 22 çıkmışken s20fe almazdım ben. Yine aynı şekilde apple tarafında da minimum iphone 12 mini alamıyorsam Apple tercih etmezdim.
10 bin liralara çıkabiliyorsan s21 plus tavsiye ederim. Exynos sorun yaratıyor mu o telefonda bi araştır derim. Exynos hakkında herkes ön yargılı fakat her telefonda da sorun çıkarmıyor.
13mini pil konusunda yanılmıyorsam 12 mini'nin baya ötesinde. Pilde benim için çok önemli. 21 plus'a bir göz atayım teşekkürler
@tunahanymn47 pil önemliyse samsung tarafında plus olanları tercih et. Normallerinin pili az gidiyor.
@orcun Artık bütçeyi ayarlayayım duruma göre bir atış yapacağım. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.