J7 Prime kullanan arkadaşlar telefonun bataryası son bir haftadır %40tan %1e düşüyor tel kapanıyor. 10DK sonra açıyorum %5 oluyor. Şimdi %1 olmasına rağmen 3 saattir açık. Sorun bataryada mı? Garantisi devam ediyor ona göre götürücem.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu hat 35 kaldırmaz mı? Türknete göre kopma yaşarım diye 32ye sabitlediler. Pek fark yok ama takıntı oldu ben de rahatlayamıyorum bi türlü 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 11