netgalaksi kullanan varmı arkadaşlar? türknetteki gibi akşamları yavaşlama ping sorunu var mı?
netgalaksi kullanan varmı arkadaşlar? türknetteki gibi akşamları yavaşlama ping sorunu var mı?
J7 Prime kullanan arkadaşlar telefonun bataryası son bir haftadır %40tan %1e düşüyor tel kapanıyor. 10DK sonra açıyorum %5 oluyor. Şimdi %1 olmasına rağmen 3 saattir açık. Sorun bataryada mı? Garantisi devam ediyor ona göre götürücem.
Bataryan ölmüş gibi görünüyor. Hard reset atıp deneyin yine aynıysa garantiye götürün.
Bu hat 35 kaldırmaz mı? Türknete göre kopma yaşarım diye 32ye sabitlediler. Pek fark yok ama takıntı oldu ben de rahatlayamıyorum bi türlü 😀

@mi_fani sng margin bi ara 30a çıkmıştı rahat 80mbps alabiliyordum zamanla düştü kesin binadaki kablodan
Bana 30 veriyordu hiç sesimi çıkarmadım, 6 ay sonra 18 e indirdiler 2 aydır kavga gürültü 24 e çıkarttım. Buna razıyım umarım burada durur...
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu sorun Türkiye geneli var sanırım tüm iss lerde
@equitatus tam olarak bundan bahsediyorum.