Bu hat 35 kaldırmaz mı? Türknete göre kopma yaşarım diye 32ye sabitlediler. Pek fark yok ama takıntı oldu ben de rahatlayamıyorum bi türlü 😀

Bu hat 35 kaldırmaz mı? Türknete göre kopma yaşarım diye 32ye sabitlediler. Pek fark yok ama takıntı oldu ben de rahatlayamıyorum bi türlü 😀

Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Afagafafa 50 alir 60 zorlar
türknetin cevabı yeniden kayıt açayımmı belki ters birine denk geldim
Size 32 Mbit vereceklerini söylemişler ve onu veriyorlar. Hattın 50 Mbit desteklemesi önemli değil.
@serdara00 az önce yazmıştım türknete ama neyse sonra talebi sonlandırın yazdım dediğin gibi gerçekten bunu veriyorlardır. düzgün interneti bozmayalım bide
o zaman niye bana böyle diyorlar benim bilmediğim birşey mi var burda gözüken gerçek değerler değil mi?
Benim ki 90larda ama 15mbit alıyorum Türknet.Milletin kulaktan duyma bilgilerine aldanma
@mi_fani o zaman kalsın böyle
benim hep böyle 0dı. vdsle geçtikten sonra böyle
@mi_fani sng margin bi ara 30a çıkmıştı rahat 80mbps alabiliyordum zamanla düştü kesin binadaki kablodan
Bana 30 veriyordu hiç sesimi çıkarmadım, 6 ay sonra 18 e indirdiler 2 aydır kavga gürültü 24 e çıkarttım. Buna razıyım umarım burada durur...
Hocam bize de yap bir güzellik artık...:=)))