Bu hat 35 kaldırmaz mı? Türknete göre kopma yaşarım diye 32ye sabitlediler. Pek fark yok ama takıntı oldu ben de rahatlayamıyorum bi türlü 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap