Ben daha önce hem telefon için hem başka bir elektrikli cihaz için lityum batary aldım sorun çıkmadı. Ama yasal dayanağı nedir bilmiyorum belki memur dikkat etmemiştir
Ben daha önce hem telefon için hem başka bir elektrikli cihaz için lityum batary aldım sorun çıkmadı. Ama yasal dayanağı nedir bilmiyorum belki memur dikkat etmemiştir
@emre64 ben şu an siteye ne chrome ile ne safari ile girebiliyorum şifrem doğru olmasına rağmen hatalı şifre diyor şifremi unuttum diyince boş sayfaya yönlendiriyor. Dertsiz başa dert aldım
Kesinlikle tavsiye etmem. Voidu berbat bi platform muş. Siteye login olmak imkansıza yakın. Explorer la falan kayıt olup login oldum. PUBG aldım bu seferde şüpheli işlem diyip aktivasyon kodumu göstermedi. Destek mailine mail yolladım ama geri dönüş yok hala.. Saçma sapan biyer 20TL fazla verip gitti gidiyordan bile alsaydım eminim şu an oyunumu oynayabilecektim.
@oneraydemir siz de haklısınız. Ürünün de ülkemizde kısıtlı kullanıcısı var muhtemelen. Googledan yabancı içeriklere göz atmak lazım. Son çare servis o zaman.
eskiden oyle bir durum vardi. hala var mi bilmiyorum. faturani odememe ihtimaline karsi teminat seklinde cekiliyordu
2 aydır kullanıyorum. ses kalitesi kötü telefon arka cebimdeyken bluetotth çekmiyor mecbur ön cebimde ya da elimde geziyorum koca telefonla. ses kalitesini kafaya takmıyorum ama çekme mesafesi çok kötü. şarjı yaklaşık 4 saate yakın gidiyor. tavsiye etmiyorum şahsen daha üst seviyelere bakmanızı öneririm
gectigimiz eylul ayindan beri javaci.net volkan hocanin online egitimini aliyorum. kendisi cok tecrubeli ve duzgun bir insandir. programlamaya giris egitimi ve nesne yonelimli programlama kurslari var suan. hatta benim katildigim egitimin kayitlarini site uzerinden ucretsiz izlemeye acti. cok temelden ve bence olmasi gerektigi gibi anlatir. bahsettiginiz kitap bende de var ama egitimden sonra kitapa yine soyle bir goz gezdirdim ama hersey havada kaliyor kitapla. kursa ayiracaginiz butceniz yok ise en azindan bahsettigim videolari site uzerinden izleyin derim. butceniz elveriyorsa da muhakkak kursuna katilmanizi tavsiye ederim. saygilar
g2a gitti gidiyor n11.. bu keyleri tek makina ile yasiyor gibi dusunmek lazim. yakin zamanda anakart degistirirseniz.muhtemelen yeni anakartta calismaz. microsoftu aradiginizda da destek alamazsiniz. onun disinda 5 yildir sikinti yasamadim ben. g2a den dolar 2 lira iken 60tlye almistim windows 8 zamani
Avrpanın belli ülkelerinde tüm büyük motorlar 35 hp limitli diye biliyorum. Yani sorunuzun cevabı evet
Rockstar socialclub üzerinden açılıyorsa eger (steamden degil yani) aynı sorunu ben max payne de yasamıstım. Ekstra mod, turkceleştirme vs varsa kaldırıp bi daha deneyin belki açılır sırf max payne de dilim yandı diye gta5 i steamden almıştım ben
@cursedelf kılıfından düşerek girmiş makinaya cepte unutulmadı.. kolumdaki boş kılıfı görünce farkedip 2 gün aradım. sonra makinada 2 gün bekleyen çamaşırı bi daha yıkayalım da ıslak bekledi 2 gündür küf kokusu gitsin diyip bi daha çalıştırdık sonra içinden çıkıverdi. ben her türlü güvenirim mibandime denizin dibini boylayıp saatlerce orda kalmadığı sürece bişey olacağını sanmıyorum
Son bir saat içinde 270 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben de öyle biliyordum ama bişekil geldi 🙂