Jabra Halo Fusion kulanan/deneyimleyen öneren var mı?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 292 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2 aydır kullanıyorum. ses kalitesi kötü telefon arka cebimdeyken bluetotth çekmiyor mecbur ön cebimde ya da elimde geziyorum koca telefonla. ses kalitesini kafaya takmıyorum ama çekme mesafesi çok kötü. şarjı yaklaşık 4 saate yakın gidiyor. tavsiye etmiyorum şahsen daha üst seviyelere bakmanızı öneririm
Teşekkür ederim.