Voidu.com dan aldığım ve yaklaşık 1 senedir kullandığım GTA 5 oyunumua artık giriş yapamıyorum. Nedeni ise Aktivasyon kod'unu yeniden girmemi istiyor ve girdikten sonra bu kod zaten kullanılıyor diyor. bu sorunu yaşayan tonla insan da varmış, web'den kısa bir sorgulama neticesinde öğrendiğim kadarıyla. bu sorunu yaşayanınız var mı? bana yardımcı olur musunuz?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Rockstar socialclub üzerinden açılıyorsa eger (steamden degil yani) aynı sorunu ben max payne de yasamıstım. Ekstra mod, turkceleştirme vs varsa kaldırıp bi daha deneyin belki açılır sırf max payne de dilim yandı diye gta5 i steamden almıştım ben
Bir daha tövbe zaten