big mac bugun yedim 22 tl 3 euro bile degil 🤑
@fatihkinik güncelleme felan istemiyorum ben iphone 7 kullanirken agzim yandi androidde en azindan gelen guncellemeyi geri cevirebiliyorsun
@sercanozmen55 bu arada pili gercekten iki gun gidiyor hatta 3 hatta ve hatta cok bakmiyorsan 4 bile gider. 13-14 saat hic zorlamadan ekran suresi veriyor
cok yanlış bir bakış açısı mid range denilen m30s i 3 aydir kullanıyorum oyun oynamiyorum merakdan en populer oyunlari deniyorum kasmıyor her isimi görüyor ekran kalitesi 400 ppi fhd plus amoled birsey izlemek cok keyifli. tek kusuru kamerasi orta seviye gündüz sabit tutarsan is görüyor 1850 tlye almıştım pili 2 gun gidiyor kasasi evet plastik ama ne farkediyor metal de olsa plastik kılıf takıyoruz
@agab açıkçası iphone 12 almak istiyordum ama hayal oldu 11 alip kullanabilirim ekranı üzermi sizce hocam ?
@fatihy hocam bence birinin gözü kalmış keyfiniz birinin keyfini kaçırmış olsa gerek 😄😊
ikinci elde kötünün iyisine mahkumsunuz. işin kötüsü iyi denk getirdimde aldım dediğiniz araba %60 ihtimalle aslında iyi fiyata almadınız o arabada daha fazla hasar var buyuk ihtimalle diyorum uzulerekm
applein herşeye bir isim bulmasına bitiyorum. 768 p ekrana retina ekran derler otomatik ekran renklerini ortama gore ayarlama true tone yok magic keyboard magic keyboard ne yahu ?
şimdiki telefonların en kötü yanıda bu. 2020 de çıkan bir telefon 2023 e kadar örneğin üretilip satilmali. 2019 da cikanla 2020 telefonalri arasinda pekde fark yok çevrecilik içinde mantikli bu dediğim
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 53 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
telefon model ne