2 gün önce güneşlenip denize girmiştim 😁 bugün acısını çekiyorum. Deli gibi kasiniyorum. Kasintidan delirmek üzereyim zaman zaman.
Silverdin jel i kullandım. Ayrıca Aloe Vera bitkisi vardı bunu kullandım.
1 adet ağrı kesici aldım ve birazdan Bepanten kullabicam.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#GeminiSon bir saat içinde 259 ziyaretçi, 95 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu zamanda sezonu açıp kaşınma-yanık olayına bile girenler var 🙂
Geçmiş olsun.
Bunlar hep nazar 🙂 -> https://teknoseyir.com/durum/1257142
Biraz benim geri zekaliligim. Hava çok sıcak değildi ve bir şey olmaz demistim. 3-4 yıl önce de aynısı başıma gelmişti
kaşınma sebebiniz nedir alerjiniz mi var ?
Güneş yanığı
@fatihy hocam bence birinin gözü kalmış keyfiniz birinin keyfini kaçırmış olsa gerek 😄😊
Kullandım.