Canı isterse iki dakikalık iş.
Keşke.. Ben Destiny'e giderken deprem sırasında önden bu aracı gönderirler diye düşünmüştüm. sonuçta yıllarca kullandılar her şeyini çözdüler upgrade ettiler artık standart SG-Team aracı olmuştu..
Spoiler......
Spoiler...........
Spoiler................
Spoiler.......................
Son bölümde 3 yıl sonra uyanacaklar derken gerçekten 3 yıl beklemiştim.. :))
İzleyecek dizi var mı diye bakınırken STARGATE: ORIGINS görünce aklım çıkmıştı. Birkaç haber duymuştum ama sonra uzun bir sessizlik olunca vazgeçildi diiye düşünmüştüm. Keşke öyle olsaydı 10 dk lık ilk bölümü bile bitiremedim saçma sapan anlamsız birşeye dönüşmüş eski yapımcılar nasıl izin vermiş hikayenin bu kadar çarpıtılmasına anlamadım. Bu arada wallpaper güzel olmuş eliniz değmişken bir tane de jumper yapın çok severdim o taşıtı her iş görürdü. Universe de niye kullanmadılar anlamamıştım geçitten geçiyor at herşeyi içine önden o gitsin. Neyse özetle çok özledik..
Opera'nın güvenlikle ilgili sorunları konuşulmuştu sanki gündemde o konuda bir gelişme ya da açıklama yapıldı mi?
hocam ılo'nun işsizlik tanımını da buraya yapıştırıyorum. Geniş anlamda işsizlik kavramında zaten üç temel kriter var:
işi yok, işe başlamaya hazır, iş arıyor olmak
ILO’nun onadığı ve önerdiği işsizlik tanımı;
“Belirli bir gün ya da hafta zarfında, belirli bir yaş kümesinin üzerinde bulunan aşağıdaki kategorilere giren kişiler işsiz kabul edilirler :
1. İş akdi sona erdiğinden, ya da iş yeri geçici olarak tatil edildiğinden dolayı istihdama elverişli konuma giren, herhangi bir işe sahip olmayan ve ücretli bir iş arayanlar,
2. Daha önce hiçbir zaman istihdam edilmemiş olan ya da önceki statü durumu itibariyle bağımlı olmayan, veya emekli edilmiş ancak belirli bir dönem için çalışmaya elverişli olan kişiler,
3. Belirli bir döneme nazaran gelecek bir tarihte yeni bir işe başlama konusunda anlaşma yapmış olup da, halen bir işe sahip olamayan ve çalışmaya elverişli olan kişiler,
4. Geçici ve belirsiz bir süreyle ve kendilerine herhangi bir ödeme yapılmadan tensikata tabi olan kişilerdir.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2020 ye kadar kafan rahat. Ayrica 25 yasini gecmemek sartiyla ikinci universite boyunca da askerlik yonunden sakinca yok.