#wallpaperengine kullananlar, kendi duvar kağıdını yapanınız oldu mu? Ben bir tane denedim. Arayüzü çok basite indirgemişler. Biraz Photoshop falan kullandıysanız çok güzel şeyler çıkaraiblirsiniz. Ben Stargate Anlantis'in geçit odasını yaptım mesela.
http://www.youtube.com/watch?v=qhGPBFNvKPk

BeğenFavori PaylaşYorum yap