Muğladayım, hepsinde denedim ortalama aynı tüm sunucularda ama o düşük olan yedinet sunucusu.

Muğladayım, hepsinde denedim ortalama aynı tüm sunucularda ama o düşük olan yedinet sunucusu.

Bana fiyat dediğiniz açıdan bakınca uygun bile geldi. Gelecek ay almayı düşünüyorum bu ay durun sıkışık 🙁
ben de uyuya kalıyorum ama alıştım cuma günleri dinlemeden uyuyamıyorum yarısında uyuyup cumartesi uyurken geri kalan yarısını dinliyorum
akü şarj dinamosu arzalanmış 500tl ye tamir edicekler yandı cebim ;(
bakım zamanı da gelmişti zaten pazartesi giderim artk bakalım ne dicekler
Tam da iptal olan Turkcell hattımı actırdığım zamanda bunu okumam süper oldu. Kredi kartı istemistim bankadan daha haber mesajı gelmedi iptal ederim artık 🙂
4gb ramli model icin firmanın resmi fiyat açıklaması yok malesef. 250 dolar diyen var 290 dolar diyen var tam belli degil. Lumia ya kafayı taktım ama hangi teknoloji mağazasına gitsem pisman olursun artık lumia gelmiyor nokia bitti zaten diyor. Microsoft olarak uretiyor dedigimde bize gelmiyor ama oyle de olsa diyolar kafamı tam karıştıryor 🙁
Clash yok ama tabletten oynarım onu da zenfone 6 alsam zen2 yolda daha iyi olcak ama zen 2 yi alnca da zen2 den daha iyisi cıkacak 1 sene sonra o da eskiyecek wp de o olay yok diye biliyorum o yuzden dusunuyorum onu. Tüm lumialar kesin wp10 u alacak demi?
920yi ilk çıktığında gördüm arkadas almıştı bu seneye kadar kullandı uygulama sıkıntısı yuzunden iphone 6 ya gecti ona sordum alcaksan uygulama beklentin olmasın diyor. Az önce okudugun bir durumda da wp10 8gb bos bellek istiyor yazıyordu 1320 8gn dahili hafızalı tam dusundurmeye basladı beni
O zaman 1320 de güme gider tam alsam mı almasam mı dediğim zamanda
1 defa dün lumia520ye baktm hosuma gitti uzun kullanımda nasıl olur bilemiyorum
android telefonların kısa ömürlülüğü bıktırdı beni. Cok kararsızım htc one s ten memnunum ama ekran kucuklugu delirtti bni 2 yılda 4 telefon degistirdim android yuzunden bu son sansım. Surekli daha iyi donanımlısı cıkıyor bizimkiler yavaslamaya baslıyor ama androidin özgürlügünden wp nin kısıtlamalarına gecersem 2 gun sonra bıktırır diye korkuyorum 😀
Windows 10u bekleme sansım yok buyuk ekran istiyorum 1320 a101de 680tl 1 tane tek kalmış ben bunları yazarken belki satılmıştır 😀 ben de clash manyagıyım. Gelmezse sorun olmaz gibi tabletim var ondan oynarım. Bu gün bi mağazada satış danışmanı sıkılırsın uygulama sıkıntısı cok bosver napcan wp yi zaten nokia da bitti 2 gun sonra bıkıp pişman olursun diyince dusundurdu. Ve stok eritme calışmalarına da anlam veremedim cok kararsızım
A101 de lumia 1320 gordum 680tl fiyatı cok iyi geldi. Gerekirse clash of clash icin tabletimi yanımda tasırım ya da eski telefonumu satmayacağım için ondan oynarım. Androidin market zenginliğinden sonra wp mutlu eder mi beni? Uzun yıllar 2-3 sene sıkıntısız kullanır mıyım cok heveslendim son sansım oldugu icin o aksam son anda vazgectim sizce biraz daha bekliyim mi yoksa fiyat cok iyi kaçırma mı dersiniz?
Clash of clans olmadan olmaz 🙂 tam zen 6 alıyodum adam iphone 6+ almayacaksan hicbirini alma zenfone 2 yi bekle yaza gelir buyuk ihtimal bos yere alma simdi telefon dedi vazgectim bir sure daha htc one s le idare etcem gibi gozukuyo
Son bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şu an ikide bir 4g den çıkıyor. Kız arkadaşım vodafone çok sıkıntı çekiyor ayar yollayacaklar tekrar