Bu webcamler niye bu kadar pahalı? 200 dolarlık telefonun yarısı kadar kaliteli olmayan kameralar vergileri saymazsak telefonun iki katı fiyatına, vergileri sayarsak bütün bir telefon fiyatına satılıyor. Olayı ne bunun?
Bu webcamler niye bu kadar pahalı? 200 dolarlık telefonun yarısı kadar kaliteli olmayan kameralar vergileri saymazsak telefonun iki katı fiyatına, vergileri sayarsak bütün bir telefon fiyatına satılıyor. Olayı ne bunun?
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@suicide Yok bunlar corona öncesinde de saçma pahalıydı.
@huseyinekrem ozamanda meraklisi/ihtiyaci olan kisitli bir kesimin aldığı az satan urunlerdi 😀
Arz talep sorunu maalesef
Ben program vasıtasıyla telefonumu kullanıyorum. Kalite akıyor. Bazı yerel kanallardan daha net canlı görüşme yayın yapabiliyorsun