Arabistan bayram sonrası normalleşmeye gitti. *Sabah 6 ve akşam 8 arası sadece sokağa çıkılabilir.
*Maske kullanımı zorunlu
*Yurtdışı uçuşlar yasak(Sadece kendi vatandaşlarını kontrollü getiriyorlar)
*Düğün, halay, sosyal eylemler burda Türkiye gibi olmaz, asker uğurlama olmaz
*Toplu ulaşım nerdeyse yok gibiydi ve sanırım şehiriçinde hâlâ çalışmıyor
*Berberler, kuaförler ve spor salonları hâlâ kapalı
Bütün bunlara rağmen Arabistan'da hastalık zirveye çıktı. Son 4 gündür günlük 3000 üzerinde vaka var ve günlük ölümler yaklaşık 30 kişi. Türkiye'de vakaların böyle olması bana iki şeyi düşündürüyor. Ya sağlıkçılar olağan üstü çalışıyor ve hastaları tespit edip izole ediyor yada veriler doğru verilmiyor.






Yolcu beraberinde gelen değilde gümrükten giren cihazlardan ne kadar imei kayıt ücreti alınıyor bilen var mı?