Esenlikler arkadaşlar. Monitör için yardımcı olabilir misiniz yine lütfen? Geçen yıl da yazmıştım burada ve kasa sistemim 8 yıllık olduğu (LP sağ olsun o önermişti bu arada) (Samsung SyncMaster 226bw ,GTX 760, Intel Core i5-4690, 3.50GHz , Asus H97M-E, 8 Gb Ram) ve uymadağı için ”LG 27GL83A-B Oyun Monitörü QHD, 2560 x 1440, IPS, 144 Hz, 1ms, AMD Radeon Freesync” (3.000 TL idi geçen yıl, şimdi 6.589,00TL) Amazon’a iade etmek zorunda kalmıştım. Sistemi yenilersem monitör alırım demiştim içimden. Kasım indirimden Fırsat görüp (hemen stok bitti zaten), Amazon’dan “MSI MPG TRIDENT A 11TG-2097TR Masaüstü Bilgisayar, Core I7-11700F, 32GB RAM, 512GB SSD+1TB HDD, RTX3060TI 8GB LHR, Windows 10, Siyah” başlıklı ürünü 26.499,00 TL’ye aldım. Sizce pahalı mı, normal mi yoksa ucuz mu aldım? F/P ürünü mü bu? (Piyasayı çok takip etmiyorum ama 50/55k arası değişiyor fiyat, bindirim fiyatı mı bilmiyorum.) Geçen yıl alıp iade ettiğim monitörü yine mi alayım yoksa bu fiyat aralığında 6-8k daha iyisi var mıdır? (Amazon’dan alırsam ve bu ay içinde fiyat yükselirse, hediye kartı olarak para yüklenecekmiş. Dolar da gitgide yükseliyor ama.) Ayrıca bu yeni sistemim için ses sistemi almama gerek var mı? (Hep kulaklık kullanıyorum.) Şimdiden sağ olun.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba. GTX 760 ekran kartım için 1500-2500 TL arası 24" / 27" bir monitor arıyorum. Şu an kullandığım monitor (Samsung SyncMaster 226bw) çok eski ve gözlerimi de çok yoruyor. Oyun odaklı ama iş için de uzun yıllar kullanabilmek istiyorum. Yüzeysel bir araştırma yaptım. 24" 3 model LG 24GN600-B, LG 24GN650-B, LG 24GL600F - 27" 3 model Samsung LF27G35Tfwmxuf, LG 27GN600-B, LG 27GL650F-B arasında kaldım. Daha çok para verip 27" almaya değer mi? Arada film de izliyorum. PS4 Pro'yu da bağlarım buna. Birkaç yıl içinde bütçem el verince 7 yıl önce topladığım Kasa'yı baştan sona yenileyeceğim. Lütfen yardımcı olabilir misiniz? Özellikle yazdığım modelleri kullanan arkadaşlar olumlu-olumsuz deneyimlerini paylaşabilir mi? Şimdiden sağ olun.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8
  • undefined @undefined

    11 yıl sonunda 15.6'dan 27'ye geçtim. 27 altı alınmaz. Bazen 31 alsaydım diyorum.

  • emreCAN Bayrak @flagbearer

    4k ekran kullanmış biri olarak tavsiyem 24" full hd 75 hz ips ucuz bişi al.
    27" e çıkacam dersen en az 2k yada 4k alman lazım bu seferde ekran kartın ağlamaya başlayacak e monitör fiyatlarıda ortada.

  • Ruthlesson88 @ruthlesson88

    Sizce şu an kullandığım sistem için 2K'ya geçmeye değer mi? Yoksa diğerini mi alayım? Fiyatların ineceği yok gibi, dolar bekletmeyecek, indirim kovalatmayacak bana. LG 27GL650F-B (1080p olanı) 2400 TL Media Markt'da ve 150 TL Bonus kazanabilirim. LG 27GL83A-B (2K olanı) 3000 TL Amazon'da (28 Kasım'a kadar). https://pangoly.com/en/compare/monitor/lg-27gl650f-b-vs-lg-27gl83a-b-27 - 1080p olanda +50 parlaklık ve + 1 HDMI port varmış. (1 HDMI port eksik olması sorun değil.) Yardımcı olabilir misiniz? @orcun @passenoir @xpow3r @undefined @flagbearer

    • KRAK3NN @passenoir

      Benim sistemimde 2k için uygun değil hatta seninkine baya yakın sayılır,ancak şöyle bir olay var ki; monitör kolay kolay bozulan bir şey değil yani aldınmı rahat +5 yıl kullanıyorsun.Yani biraz geleceğe yatırım monitör işi.O yüzden bende geçenlerde monitör ararken 27inç fhd modelleri inceledim gerçekten kötü duruyor özellikle yakın mesafede aman aman.Ben olsam Amazondaki o 27inç 2k LG'yi alırdım bu ikisi arasında, gerektiği yerde 1080p'ye düşüyorum (oyunlarda vs.) çokta sıkıntı olmuyor açıkçası.

    • undefined @undefined

      Benim ekran kartım 1650 Ti (Mobile), 2K için yetersiz ama 2K monitör kullanıyorum. Bannerlord oynadım, çözünürlüğü 1440P yaptım ama çözünürlük katsayısını düşürdüm. Yani tüm yazılar 2K ekrana göre render ediliyor ama görüntü daha düşük bir çözünürlükte render ediliyor. Hiç de sırıtmadı. İmkanım olsa 4K alırım.

  • Ruthlesson88 @ruthlesson88

    Bilgisayarımda Display Port yokmuş. 1 Tane HDMI girişi var. Denedim sinyal yok uyarısı çıktı. Ben de üzülerek yarın iade edeceğim. Birkaç yıl sonra sistemi monitör ile birlikte baştan sona yenileyeceğim artık. Hepiniz yardımlarınız, zaman ayırıp değerli görüşlerinizi belirttiğiniz için çok sağ olun. İyi ki varsınız. @passenoir @xpow3r @undefined @flagbearer @orcun