Gitme vakti... Kamyonun yarısı tozlu raflar.

Gitme vakti... Kamyonun yarısı tozlu raflar.

Şu fotoğrafla beraber TeknoSeyir'in meşhur çekim odası tarih oldu. Saklayın.

Hayırlısı olur inşallah. Şimdi görünen teknoseyir siz 3 kişiye kaldı sanırım. Çalışan değil teknoseyirin sahibi mi oldunuz?
İyi, böylesi sizin için daha hayırlı olmuş bence. Başarılar dilerim.
Raspberry Pi ile Gameboy Yapmak
Vayy duruyor mu bunlar ya kıymetini bilemedim hepsini attık yada kırdık
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kamyonda tozlu raflardan sanırım
Hayırlı olsun.
Güzel günlerdi.
Ben körmüşüm...tsk @moshck